Het andere YouTubers/bloggerstopic

Lijkt me ook leuk! Al bedoelde ik wel een boekpresentatie natuurlijkšŸ¤“

1 like

Ik geloof dus echt niet dat zij van twitter gaat. Volgens mij is ze binnen een week terug als ze al gaat. Waar moet ze anders klagen?

3 likes

Tot nu toe is het account er ook nog gewoon. Ik kan het me ook niet voorstellen.

1 like

https://www.ad.nl/show/snapking-hoort-werkstraf-huilend-aan~a39bd4fe/

ah gosh :roll_eyes:

2 likes

Hier kan ik dus hartelijk om lachen. Lekker zitten op die blaren!

2 likes

Geloof ik ook niet. Twitter is haar uitlaatklep, haar manier van communiceren met de buitenwereld. Zonder is ze heel eenzaam.

Ze had een crowdfunding opgestart voor een meisje die een verblijf op Ijsland had gewonnen. Echter moest ze de vliegtickets zelf kopen en die waren nogal duur. Dus had Sanne die crowdfunding opgezet. Het meisje had vervolgens aangegeven dat ze het echt niet aan kon nemen etc.

1 like

Uit pure verveling na het werk naar die LA Sisters gekeken, heb ik vervolgens 4x duurder de hele tijd in mijn hoofd. Die straf heb ik ook wel verdiend.

10 likes

Als deze nu in members only wordt geplaatst, moeten de bloggers wel een account aanmaken om mee te lezen, is de neiging om te posten groter en krijgen we misschien weer een gate :smile: muhaha. Gemeen.

7 likes

FC Groningen stuurt Veldwijk weg - http://nos.nl/l/2232481

Ik denk overigens dat ik het wel terecht vind. Aan de hand van de vlogs had ik het idee dat hij het totaal niet serieus nam en dan vind ik het sneu dat hij een plek ā€˜bezetā€™ houd die duizenden jongens zouden willen.

4 likes

Naar aanleiding van jullie voor het eerst de vlogs van Ik vrouw van jou gekeken! Heel leuk en mooie meiden ook!

2 likes

weet iemand waarom lilia like com (weet het ff niet precies meer haha) geen vlogs meer online heeft gegooid afgelopen weken?

De laatste vlog die ik van haar gekeken hebt zei ze dat ze haar bedrijfje in het buitenland op ging zetten, dus misschien is ze daar druk mee? Ik vind haar echt leuk, dus ik hoop ook op een vlog!

1 like

Ja dit inddā€¦ Er zijn jongens die er een moord voor zouden doen en hij gooit er met de pet naar.

2 likes

Sorry dubbelpostā€¦

Maar die Djurre van Willemijn :heart_eyes: :heart_eyes: Doe mij ook zoā€™n man!

2 likes

Ik vind Jessie hier ook niet leuk.

Sanne houdt het nog lang vol zonder twitter.

1 like

ik word iedereen die ik volg na een tijdje zat maar misschien zegt dat meer over mij dan over de vlogger in kwestie haha

3 likes

Citaat
Dit vind ik ook. Hij heeft altijd blessures maar in de vlogs kan die dan wel leuke dingen doen. Dan denk ik zoā€™n club moet dit toch ook zien?

Wat ik ook altijd vind aan de hand van de vlogs is dat ij het gevoel kri kg als Mason bij Lars en Monica is dat Monica meer voor Mason zorgt dan Lars zelf. Ik kan er niks aan doen maar vind hem gewoon helemaal niks, echt zoā€™n lapzwans.

2 likes

Oeps! Ik wilde jou citeren @Flamoes en dacht dat dat kon via een bepaalde knop, maar nu heb ik mijn eigen antwoord in een citaat gezet haha. Sorry mijn 2e post hier, moet nog leren :see_no_evil:

2 likes