Het andere YouTubers/bloggerstopic

Waarschijnlijk alleen maar omdat ze in de panter kamer gingen eten (gesponsord?)

Pant(h)er kamer? Hebben we het over een restaurant of bordeel?

3 likes

Jamie Li’s boek heeft als ondertitel ‘over alle ballen hoog houden en een sexy leven leiden’

Omg een sexy leven leiden, wat is dat in godsnaam? In bh ‘sexy’ dansjes doen op Ronnie flex?

16 likes

Dan heb ik echt een tantoe sexy leven.

9 likes

SAME

2 likes

Jaaaa Ronnie fanclub

3 likes

Hahaha Okee dan heb ik het zelf inderdaad ook🙉

Maar even serieus, gaan jullie dat boek kopen?

Nee. Ik koop nooit zulke boeken. Zijn het geld echt nooit waard, volgens mij.

2 likes

Nee volgens mij zijn dat echt van die tips die je zelf ook allang had kunnen bedenken

1 like

Nee. Ik volg haar niet, en ik heb verder niks met zulke boeken. Leuk voor de fans denk ik, maar verder niet.

Daar leek het wel op ja.

1 like

Uhhh okee dat gedoetje van Nanne Meijer en Fred van Leer was dus geen hacker maar een stunt om aandacht te krijgen voor zijn nieuwe single???

1 like

IK WIST HEEEET. Ik heb een gave ik ben Uri Geller. Vond t al een saaie zoen geen passie niks.

8 likes

Ja dat heb ik ook gelezen! Was gevraagd op een boebpresentatie ofzo dacht ik me te herinneren. Ik volg hun verder niet meer dit is wat mij bijstond uit het oude forum.

1 like

Zij houd ook niet alle ballen hoog want ze upload vet vaak te laat of niet…

5 likes

Sanne tweet dat ze haar Twitter gaat verwijderen, maar waar het om gaat is verwijderd, iets met een crowdfunding ofzo…

“En nu ga ik twitter verwijderen en een tijdje weg. Want het brengt me op dit moment alleen maar verdriet en gedoe wat ik niet kan hebben. Niets persoonlijks maar beter voor mij. Bye. :heart:️”

Net als Cynthia met dr structuurjunkie werkboek terwijl ze zichzelf in een (bijna) burnout heeft gestructuurd.

14 likes

Ja had ook verwacht dat ze er iets over zouden zeggen! Misschien in de volgende vlog? Die gaat ook over de boekpresentatie.

1 like

Ik presenteer u hier; onze boebs. #lovealleboebs

18 likes

Een boebpresentatie, de boekpresentatie van Anna

10 likes