Het andere YouTubers/bloggerstopic

en infantiel, dat ook

Ging ff kijken door je post en bah! Dat chipsmondje.

1 like

Vind het sowieso jammer dat ze zoveel foto in haar ondergoed heeft de laatste tijd. Vond haar insta vorig jaar echt zoooveel leuker

3 likes

Wtf is ze aan het doen :joy:

Kan iemand een linkje of de foto plaatsen? Als ik zoek op jamieli vind ik niemand.

1 like

ja ik denk dat ze een beetje de kim k. stijl probeert na te doen

Ja volgens mij krijgt ze ook niet eens zo heel veel likes erbij vergeleken met hiervoor

Lekker vastgeplakte chipsresten tussen je kiezen uitpulken met je tong brrrr :weary:

2 likes

Probeer me dan ook altijd helemaal te bedenken hoe het nemen van zo’n foto gaat…

@floreales Heb net ff terug gebladerd in d’r feed en inderdaaaad, vorig jaar postte ze veel leukere foto’s. Nu alleen maar van die foto’s in d’r shapewear met zo’n korrelige filter eroverheen.

1 like

En dan te bedenken dat Alain deze foto’s van haar maakt en ze hier speciaal voor naar een hotel in Parijs zijn gegaan… 🤷

6 likes

Niet echt een blogger of vlogger eigenlijk. Maar ik vind www.instagram.com/celinecharlotte/ leuk om te volgen in haar insta stories. Zij heeft altijd superveel ideeën en werkt het dan ook binnen no time uit. Hele andere dingen dan er in mijn leven spelen, maar ik vind het wel heel leuk om te zien hoe zij haar leven vormgeeft.

1 like

Ik vind haar om de een of andere reden super irritant. Misschien gewoon dat hele optimistische of zo wat ik slecht trek, ik volgde haar een poosje, maar toen maar weer op unfollow geklikt.

1 like

haha,ik ken haar niet maar ze heeft een extreem blij ei hoofd gehalte.

1 like

Uit nieuwsgierigheid even gekeken naar de instagram foto’s van Jamie Li maar wat een lelijke filter zit er overheen. Maar ook de foto’s zelf, dan vind ik Sophie Hol nog leuker om naar te kijken en dat zegt wel wat.

1 like

arme alain…

Naar Parijs om in een hotelkamer foto’s te nemen van in bed chips eten? Logisch!

3 likes

Heb jij niet zulke vakanties? Of moet ik het werkreisjes noemen…

3 likes

Ze heeft wel in een vlog gezegd dat het een naam was waarvan dan 1 letter anders is dan normaal? En dat ze die naam nog nooit ergens hadden gezien ofzo.

1 like

Straks wordt het zoiets hahahahahaha

32 likes