Het andere YouTubers/bloggerstopic

Ja ik was gister ook echt even in shock whyyyy wil je op de foto met eten in je mond :sob:

Dat heb ik dan gemist, nu ben ik nog meer benieuwd haha

waar blijft die aankondiging van ‘Wil en Tien’? als je toch al maanden hebt lopen wachten, waarom niet meteen posten op de dag dat het kan?

1 like

Willemijn plaatst net in haar stories dat het vanmiddag komt!

1 like

Ik ben wel benieuwd naar hun nieuws eerlijk gezegd!

Ik ben ook wel benieuwd, maar ik denk echt dat het super gaat tegenvallen. Vind het ook niks dat hun video’s nu 's middags om 16.00/17.00 (ik weet ff niet welke tijd het is) online komen. Die weekvlog keek ik heerlijk 's ochtends in bed.

3 likes

Ja heb daar dus ook een hekel aan. Doe gewoon ‘s ochtends! Vind t tijdens m’n ontbijt t fijnste

1 like

Dat de Bellinga’s succes hebben vind ik eigenlijk niet te bevatten. Wie vindt dat interessant?

10 likes

Oh ze gaan een boek uitgeven! (edit: Willemijn en Martine dus) Over zwanger zijn, kinderen etc. Lijkt me stiekem best leuk.

3 likes

Mooi kut, doe je een onthulling, blijkt bij t editen dat je lippenstift op je tanden hebt :see_no_evil:

Vind het best heeeel jammer dat de grote onthulling waarvoor ze het al karige blog nog ernstiger afbouwen een boek over zwangerschap is:( 2wmn bezoek ik denk ik over een aantal jaar weer als ik zelf in die fase zit

1 like

Hahaha echt hoor. En ‘met heel veel humor’ etc. Eh, dat is toch niet aan jullie om over je eigen boek te zeggen?

Ondanks dat ben ik best benieuwd. Ik vind Wil en Tien over het algemeen wel leuk.

2 likes

Elise Joanne is bevallen!

16 likes

Ik keek net de vlog van Sanny (lekker aan SOG’en hiero) en het lijkt me zo leuk om samen met mijn zusje zwanger te zijn. Helaas gaat ze emigreren en wil ze geen kinderen, dus dat gaat hier nooit gebeuren. Ben er echt wel een beetje verdrietig om nu (de emigratie komt steeds dichterbij)

Leuke naam! Heel anders dan verwacht!
Maar zou het dan op z’n Nederlands of Engels zijn?

Op z’n Nederlands staat in het artikel. Net als hazel in hazelnoot.

3 likes

Leuke naam :sweat_smile:

18 likes

Oh ik had alleen de instagram foto gezien haha :stuck_out_tongue: Maar dit is ook wel een beetje hoe ze zijn, toch? Had niet echt anders verwacht van een aankondigingsvideo.

Ik kijk even op haar blog, kom daar bijna nooit want ik trek haar schrijfstijl heel slecht. (In dit artikel bijvoorbeeld: ‘zo werden wij weer opnieuw ouders’ weer opnieuw?)
Maar deze foto uit dat artikel over die fotoshoot:
https://www.elisejoanne.nl/wp-content/uploads/2018/06/2-7-787x1024.jpg

Zo’n glam jurk en dan zo’n suf paardenstaartje? En een heel verhaal over flatteus op de foto willen staan blablabla (heel begrijpelijk hoor) maar dan op zo veel foto’s naar beneden kijken waardoor je een onderkin krijgt? Geen mooie reclame voor de fotografe!

5 likes

Nou als zij zeggen dat het vol humor zit dan zal het idd wel HILARISCH zijn:roll_eyes:

(Kan iemand die gif plaatsen :p)

2 likes