Een online dagboek.
Waarom ook per se die hoge oven in plaats een grotere koelkast. Ik weet zeker dat ze daar spijt van gaat krijgen.
Ik vind ‘m ook op een onhandige hoogte zitten? Als je een volle ovenschaal eruit moet halen ofzo lijkt met dat echt rot? Of lijkt dat maar?
Dan zit die deur op borsthoogte ja. Lijkt me vervelend. Voordeel van zo laag is juist dat je je er overheen kunt buigen.
Ja, dat is echt zonde ja.
Oh en ook erg: wat zij een rommel-la noemt
Livejournal was toch vroeger ook een blogplatform?
Ik wilde perse een hoge combioven juist omdat je dan niet op je knieën hoeft te gaan als je wil kijken of je 1 pizza per persoon klaar is.
Maar een hoge oven vind ik persoonlijk gevaarlijker. Ik wil niet dat de pizza al meteen in mijn mond valt als ik hem uit de oven haal.
Nee dat is echt kut. Heb me al een miljoen keer verbrand met onze hoge oven, ergste was nog een 2e graads brandwond en nacho’s op de grond.
Van alle YouTube baby’s en kindjes smelt ik toch echt het meest bij Frenky-Dean van Nienke en Eloi van Rosanna / Billie Rose.
Ja, beetje vergelijkbaar met Tumblr denk ik. (dat heb ik nooit gehad, maar mijn tiener-Livejournal kan zo in een museum voor Puber Gevoelens)
Ahhh heb hier echt nog nooit bij stilgestaan. Wij hebben ook een oven die hoog zit (zat er al in) en ik vind het wel fijn dat ik makkelijk kan zien of het klaar is maar ik ben vet onhandig, dus ga vanaf nu wel even extra opletten. Dat dan eindelijk je eten perfect is en je het op de grond laat kletteren, de hel (ik ben nu ook ongesteld dus zou het echt dra-ma-tisch erg vinden als mn eten zou vallen. En ik heb nu zin in nachos…)
Ja hij gaat 2 weken op reis maar doet een vlog take over terwijl hij in IJsland zit. Dus niet echt samen te zien. En Noor vindt het wel jammer dat hij 2 weken is (wat wel een beetje droog overkwam maargoed).
Ik weet niet of ik het erger vind voor jou of de nacho’s, maar ik leef met je mee
Wauw wat is Cynthia daar mooi zeg
Ja ik vind de haarkleur van haar hier ook mooier. Ze heeft het nu al een hele tijd echt zo felrood, vind ik persoonlijk niet zo mooi.
Nacho’s sowieso
Volgens mij niet hoor want in die video van dat evenement gingen zij steeds samen dingen doen, ook samen shoppen zonder de andere.
Ik vind dit zoooveel leuker dan al die geposeerde Instagram-foto’s… gewoon lekker fris en spontaan.
ie die instagramfotos van jamie (li) met chips vind ik een beetje viezig. mond dicht als je eet plies