Het andere YouTubers/bloggerstopic

Ik verwacht een ordinaire naam bij Monica en Lars

9 likes

Ik denk nog steeds iets met Joy.

Ik ben wel echt zoooo benieuwd naar al die babies. Sanny, Monica, toevallig in mijn eigen omgeving ook 3 vrouwen die deze zomer hun eerste kindje krijgen.

Oh en dan ook nog een paar ellegirls die ik leuk vind die een babbie krijgen. Baby-heaven voor mij!!

4 likes

Ik wist het ook niet tot tijdens mijn master bleek dat het een optie was. Ik wist sowieso niet wat er aan universiteiten gebeurde behalve colleges geven! Maar zoals ik al eerder zei in dit topic, ik vind het echt niet erg :slight_smile:. Ik weet van de helft van de werktitels die ik op Linkedin zie niet wat ze betekenen. En voor lof of waardering moet je zeker geen onderzoeker worden!

Is promoveren hetgene wat we in Belgiƫ doctoreren noemen? Doctoraatsstudenten krijgen ook een vergoeding, doen onderzoek gedurende enkele jaren en geven ook les.

Ja, dat is hetzelfde!

Zou Noor niet zwanger kunnen zijn? Misschien is ze gewoon heel moe/misselijk en vlogt ze daarom minder.
De vragen over Sander en haar leiden dan mooi af van een eventuele zwangerschapā€¦

1 like

Hmm daar had ik nog helemaal niet aan gedacht. Maar ze gaf wel gewoon toe dat ze (tijdelijk) weer rookt dus dan zou ze dat niet doen neem ik aanā€¦

Oooh dat had ik nog niet meegekregenšŸ¤£ of zou dat ook weer een rookgordijn zijn haha.
Ik word paranoĆÆde van het kijken van die vlogsšŸ¤”

1 like

ik llees nu dat hij officieel naar Sparta gaat! (Voor de geĆÆnteresseerde)

2 likes

Ik volg Teske niet en ik heb ook alleen het begin van deze video gekeken, maar knap dat ze dit ook online durft te plaatsen!

1 like

Ik vind Teskeā€™s videoā€™s helemaal niks (maar ik ben denk ik ook niet haar doelgroep), maar ik vind het wel heel erg knap hoe ze aan haar eigen normen en waarden vasthoudt! Ik denk dat heel veel meiden of jongens die op zoā€™n jonge leeftijd op YouTube zitten zich laten leiden door geld en succes, maar dat durft zij los te laten.
Ze heeft echt veel samenwerkingen gestopt denk ik door te stoppen met beautyvideos en dierproefvrij en vegan te gaan. En het moet ook moeilijk zijn om te zien dat je views achteruit gaan en minder volgers hebt.

7 likes

Ik vind Teske echt een Livejournal uit 2003 in menselijke vorm.

38 likes

Wisten jullie dat Lars Veldwijk een Zuid-Afrikaanse nationaliteit heeft? Dat zei mijn vader ineensā€¦

5 likes

Haha, ik moest een beetje lachen om je stelligheid. Ik heb op de VU gezeten, heb geeen idee wat HOP is, en ik heb een sociale studie gedaan en geen rechten. Ik denk dat het dus wel wat vaker voorkomt helaas!

5 likes

Ik vind die fotoā€™s van Sophie echt te grappig. Op haar insta. Dat ze op bed zit met ballonnen. Zo komisch dat dat haar manier is om die ā€˜grote Insta meidenā€™ een soort van na te doen. Je zou denken dat ze er de draak mee steekt maar het is gewoon serieus :joy:

1 like

Al denk ik dus dat zij dit wel helemaal geweldig vindt. Dat vind ik juist zo leuk :joy:

En het hele nachtkastje staat vol met spullen die je niet op je insta bae foto wilt hebben.

8 likes

Ik ga echt helemaak stuk om die bh naast het bedšŸ˜‚

3 likes

54

waar slaat dit ook op? En dan bedoel ik niet Mascha maar die 697 seconden :face_with_monocle:

9 likes

Willemijn geeft een keukentour in de verhuisvlog. Heel die keuken is strak en schoon. Maar ergens ligt een bakje met gebruikte theezakjes (quelle horreur). W: ā€˜oh ja sorry jongens ik heb mijn keuken niet speciaal opgeruimd voor de keukentourā€™.

Ogen rollen echt uit mijn hoofd.

27 likes