Freya vind ik ook wel een naam voor Sanny en Jorg.
Maar het zal wel iets heel anders worden, dat Monica kiest voor Trientje bijvoorbeeld.
Rare kronkel maar ik denk bij Monica aan Sophie of Miley(-joy). En bij Sanny⊠Lea of Keesje.
Jaaaaa Mo zou geloof ik een combi van namen doen? Die ze nog nooit had gehoord
Sanneke
@Sanneke89
Ik begin in augustus als manager bij het bedrijf waar ik nu werk.
Weet iemand waar ze werkt?
Echt? lijkt mij sterk dat ze daar manager wordt, ze had het ook over een kleiner filiaal ofzo
Ja zei ze dat in een vlog?
Dan zijn ze volgende maand failliet
Er is ook nog een kans dat ze alweer een paar keer van gedachten is veranderd.
Nou ook omdat mijn leerlingen (middelbare) belangrijk willen doen en in de ub gaan leren voor toetsweken, de hufters. Ze snappen zelf ook het probleem niet EN wij hebben een chille studiezaal maar die is skeer dus die willen ze niet. Drinken liever gare koffie in de ub op plekken die voor betalende studenten bedoeld zijn.
Hey dat is mijn naam
Ja en het mooiste is dat je wel nog in studentenwoningen mag wonen die een campuscontract hebben. #geenhaat
Ik kan haar engelse teksten echt niet serieus nemen nu die ik voice over met dat steenkolenengels heb gehoordđ
Super informatief antwoord⊠want als ik niet weet wat DIS is dan ga ik wel weten wat ASV/AFAS nogiets is⊠enlighten us plebs!
Het Amsterdams studentencorps. Vandaar dat ik zei âcorpsmeisjesâ.
Voortaan zal ik een spreekbeurt geven want dat is makkelijker dan googlen, dat snap ik wel.
Haha, zie hier een voorbeeld van de grote âis promoveren nou studeren of werk?â verwarring die veel mensen hebben. Je bent inderdaad werknemer en je doet onderzoek in dienst van de uni en geeft les. De andere mensen die lesgeven en onderzoek doen aan de universiteit krijgen trouwens ook betaald .
Be-la-che-lijk. ()
Ja die tentamens kijken we ook niet na uit de goedheid van ons hart, daar willen we ook centen voor. Erg heâŠ
Maar ik zei eerder al, ik vind het echt niet erg als mensen niet weten wat het is hoor. Ik weet ook niet wat letterlijk iedereen op de Zuidas doet. Maar ik ben ook niet zoân promovenda wiens identiteit het promoveren is en de hele dag zwaar gebukt gaat onder het zelfverkozen academische bestaan. Promoveren heeft naast stress een hoop voordelen en trouwens, het is maar een baan⊠Zoals je merkt ben ik verschrikkelijk ongeschikt voor een academische carriere.
Ik dacht altijd dat het een soort ehm ja vervolgstudie was waar je je zelfstandig verdiepte in lesstof. Thanks voor de uitleg!
Ik kreeg net op Instagram een gesponsorde post te zien van Willemijn van 2WMN. Het was een post waar haar zoontjes met full face opstonden.
Ik had die foto al eerder gezien en toen vroegen we ons ook al af waarom opeens de kinderen in beeld wel kan. Maar nu een gesponsorde post laat in mijn ogen wel echt zien dat het puur uit commerciĂ«le redenen is. Ik vind het jammer eerlijk gezegd. Je centjes verdienen via je kidsâŠ
Oh ik had echt geeeeen idee wat promoveren inhield tot een jaar geleden. Terwijl ik notabene naar iemands verdediging ben geweest een paar jaar geleden. Ik dacht inderdaad dat ze âgewoonâ nog studeerde en daar een soort studentensalaris voor kreeg, zoiets als een stagevergoeding.
Ik studeer zelf aan de uni, maar volgens mij weten zoveel mensen niet wat het is. Dus je kunt het ze ook niet echt kwalijk nemen, maar snap dat voor jou nogal kut is. Beetje lof en waardering voor je werk zou wel fijn zijn.