Ooooh ja dat soort types, wat een ellende!!!
Is zij lid geweest?
Dan kan je het MBO ook de âuniversity of practical skillsâ noemen, of heel de dag in je nest liggen de âuniversity of lifeâ. (Was teske dat niet, Met de school van het leven?)
Haha ik vond deze vlog zooo leuk. Dronken Nick, dronken Luuk met die vrijdagvraag haha
https://www.theschooloflife.com/ Als je geld overhebt kun je daarvoor ook nog een paar cursusjes volgen en dan telt al helemaal als opleiding!
Ja dit snap ik ook niet echt, misschien online leren kennen ofzo?
Denk een beetje om het verhaal te creëren. Gelukkig ook maar. Ik dacht na het online zetten van het filmpje namelijk: hoe heb je hier tijd voor als je gister bent getrouwd, ga lekker genieten.
Nee dit was haat eerste YouTube video. Volgens mij is en bekend geworden van/via instagram.
Ik hou echt van dronken Nick, wat een ridder wordt het dan haha
@Dombo
Ik dacht dat ze bij DIS had gezeten net als al die andere insta meiden, maar misschien ben ik in de war met Lizzy Perridon.
Een dispuut van het ASC/AVSV.
Ik wil gewoon weten wat er met Noor en Sander is
Krijg je salaris als je promoveert???
God ik leer elke dag weer wat anders
Vanwaar de conclusie dat er iets is? Heb het gemist, denk ik
Ik denk het niet. Hij heeft wel gereageerd onder haar laatste insta foto en volgens mij zag je ook zijn kind in haar instastory over het verhuizen
Noor heeft een weekvlog vroeg afgesloten wegens persoonlijke omstandigheden, Sander is vrijwel niet aanwezig in de afgelopen paar vlogs, hier en daar hoor je hem op de achtergrond maar hij is niet in beeld. Ze reageert niet op de vraag of er iets is tussen haar en Sander, terwijl ze wel andere roddels (omtrent roken) bespreekt.
Ja, je bent in dienst van de universiteit.
Het is zeker nog te vroeg om al namen te gaan raden voor de baby van Monica? Ze moet nog wel 4 weken toch oid? Ik ben altijd benieuwd naar babynamen haha, vind ik echt leuk om over na te denken.
Oeh en die van Sanny ben ik ook benieuwd naar.
Ja ben ook echt benieuwd voor beiden! Voor Mo gok ik op iets Engels/Amerikaans zoals Riley ofzo, en Sanny vind ik wel een type voor een Spijker/Vlinder maar dan origineel.
Ja ik denk inderdaad voor Monica ook iets Engels! Ik dacht aan Kaylee of Alayna. En voor Sanny denk ik iets wat eindigt op een a en wat vrij kort is, Nova of Mila of Leia oid.