Ik vroeg een stomme collega hoe zijn opleiding ging. “Opleiding? Hè? Oh je bedoelt m’n studie!”
patricia bright (brits), en de buzzfeed unsolved reeks met ryan en shane, volg verder zelf ook maar weinig buitenlandse mensen
Jaaa Patricia Bright vind ik ook leuk!
Ik heb net die video van Claartje Rose gezien en die video was ook niet zo’n mijn ding nee maar ze zag er echt prachtig uit! En gelukkig ook
Wel mooi dat ze schijnbaar nog zo goed met elkaar omgaan.
Ik zag trouwens dat Lars waarschijnlijk naar Sparta Rotterdam gaat!
Zou het over zijn tussen haar en haar vriend? Ze heeft ook geen foto’s meer met hem op haar insta…
Ugh! Verschrikkelijk zulke mensen. Als je echt niet snap wat ik bedoel, heb je vast niet hard genoeg gestudeerd!
Doet me denken aan toen ik een vriendin van een vriendin (van school) ontmoette.
“Oh jij bent haar studiegenootje?” … nou gewoon vriendin. We doen wel dezelfde studie ja.
Vond dat zo neerbuigend, alsof ik niet goed genoeg was al vriendin ofzo.
Ik heb dat zelf nooit gezien, maar dat is toch een kwestie van een pre set eroverheen gooien? Die door iemand anders wordt gemaakt… Ik geloof niet dat zij zelf schapen gaat klonen en mensen wegveegt. Daar heeft ze vast een van die medewerkers voor.
Maar ik vind Noor er sowieso heel erg goed in om een plaatje te schetsen dat ze het allemaal zelf doet als hardworking business mom (zeg ook niet dat ze dat niet is hoor), terwijl ze tig man personeel en een oppas/nanny rond heeft lopen.
Ja mijn vader vraagt ook elke keer als ik hem zie ‘hoe gaat het met je verslag?’
Ah dit is toch lief? Sorry kan me gewoon niet voorstellen dat je je hier aan kan ergeren
Maarja ik ben dan ook geen promovenda
Nikkie heeft de make up gedaan van Drew Barrymore en gaat morgen een video met haar opnemen!
Volgens mij is Nick een beetje dronken in de vlog van Bonnie haha
Ik moest echt lachen toen 'ie eindelijk z’n chips had
Ik zou ook balen als iemand iets lekkers voor ons haalt en terug komt met een zielig flesje water en een koekje…
Ja ik zou die koek gewoon uit dr handen rukken en zelf opeten. Dat eeuwige gedeel de hele tijd
Wauw, in BE wordt er echt niet zo’n big deal van gemaakt van hoge school/uni/opleiding/school…
Iedereen gaat gewoon naar de les op school?? haha
Ik doe zelf uni maar vind het echt niet nodig om dat te vermelden dat ik naar de uni ga? Gewoon school. Want het is tenslotte toch een school?
Ik zei ook niet dat iemand zich eraan ergerde… we moesten er juist allemaal om lachen. Zelfs promovendi hebben nog wel eens een gevoel voor humor.
Hahaha Jezus wat vermoeiend!! Ik zeg ook altijd school en als iemand dan denkt dat ik iets anders dan de universiteit bedoel dan is dat niet mijn probleem. Nou wordt mijn studie niet op een ander niveau dan de universiteit gegeven dus misschien ken ik de psychologie/rechten frustraties niet… Maarja dat weet ook niet iedereen.
Laatst zei iemand die ik ken het volgende: ik ga gewoon niet met domme mensen om, dus als ik opeens geconfronteerd word met mensen die niet zo bijzonder intelligent zijn als de mensen om mij heen, daar kan ik helemaal niet tegen.
Ik stond echt zo
En hoe dom ben je dan zelf??? Al zou je daadwerkelijk alleen maar omgaan met intelligente mensen (dat was om te beginnen al onzin) en dat je dan vervolgens niet capabel bent om met zogenaamd minder intelligente mensen te communiceren dan ben je zelf nog de allerdomste van allemaal.
Of nog zo’n klassieker:
Vriendin heeft vwo gedaan, vervolgens een paar mislukte universitaire studies, toen een HBO afgerond en nu weer aan een WO bachelor begonnen, want, KOMT IE, ze wilde niet dat mensen haar zagen als hbo’er…
Nouuuu dan breken al m’n klompen. In plaats dat je een studie doet omdat je dat leuk/interessant/leerzaam vindt, whatever, nee alleen maar om wat andere van je denken, onvoorstelbaar
Ach, zo lang de uni mijn salaris maar blijft storten mag iedereen denken dat ik een cursusje doe .
Misschien een idee om een nieuw topic hierover aan te maken?
Dit onderwerp neemt nu al twee dagen het topic over dus er is in ieder geval genoeg interesse voor haha
DAAROM zijn er dus nooit plekken in de UB, mysterie opgelost
Ik snap het verhaal ook niet.
Ze kenden elkaar nog niet en hij boekte een reis naar Barcelona, vijf dagen later gingen ze en daar ontmoetten ze elkaar voor het eerst?
*Ik dacht trouwens altijd dat alle corpsmeisjes een schorre stem hadden van de kroeg, maar zij heeft het nog steeds. (Geen haat.)
Prachtige bruiloft wel.