Het andere YouTubers/bloggerstopic

Beter dan “lauw”

Parijs heeft nooit indruk op mij gemaakt maar door Roosmarijns vlog heb ik zin om opeens naar die stad te gaan.

3 likes

Is dit hoe je spoilert? In ieder geval, ik vroeg een keer aan een kennis hoe het ging op school en ik heb nog nooit iemand zo fanatiek en pinnig 'IK STUDEER AAN DE UNI, NIET AAN EEN SCHOOL' horen zeggen. Okee is goed meid werk ff aan je ego/zelfvertrouwen dankjeeeee

9 likes
Samenvatting

Test 123 is dit dan hoe je spoilert? Help een n00b in nood

11 likes

Hahah wat stom. Ik zeg ook altijd ‘school’, ik ga echt niet ‘faculteit’ oid zeggen. Ben er om te leren, verdomme.

Spoilers doe je inderdaad dmv ‘samenvatting’

3 likes
mama I made it

Haha ja zij was ook iemand die bij elke gelegenheid even moest laten weten hoe het er op de faculteit voor stond. En dat ze met heel veel geleerde mensen omging en dat het niveau echt wel heel hoog lag. Ohja en ze was natuurlijk altijd super druk want jaja, op de uni doe je belangrijke dingen die veel tijd kosten. En en etc. Echt voor wie moet je je bewijzen?

4 likes

Ik heb ooit een vriendin gehad die geen telefoontje kon plegen van 1 minuut ‘want ze zat nu op de uni’
Needless to say dat we geen vriendinnen meer zijn

12 likes
Off topic

In mijn eerste jaar aan de universiteit zei een van mijn docenten inderdaad ook: ‘je gaat naar de universiteit, niet naar school.’ Ben het al die jaren bewust school blijven noemen, doe even normaal hoor.

17 likes

Maar het een is niet slechter dan het ander. Het is gewoon niet hetzelfde.

6 likes

Ik haal uit haar bericht dat ze niet ‘even’ niet kon bellen, maar helemaal niet meer.

3 likes

Ik gebruik school, les, klas, kladgenoten, docenten :geek:

6 likes

Ze bedoelde dat ze niet meer kon bellen aangezien ze een opleiding volgde, niet omdat ze op dat moment lichamelijk aanwezig was op school
Ik vind zulke dingen gewoon onzin, alsof je noooooit meer vrije tijd hebt als je gaat studeren?

1 like

Altijd als ik naar trouwvideo’s kijk word ik heel emotioneel en wil ik ook gaan trouwen maar bij deze heb ik juist het tegenovergestelde effect

10 likes

Lijkt me ook zeer sterk, ik heb meer vrije tijd nu op de uni dan op het HBO. Minder contacturen ook, verschilt natuurlijk per universiteit maar heb nu meer vrije tijd dan ooit. Lekker hele dag slapen.

10 likes

Hannah Witton is weer opgenomen in het ziekenhuis en wordt weer geopeerd.

1 like

Welke universiteit is dat? Ik stap gelijk over :sob:

Ik kon in het eerste en tweede jaar op het hbo veel spijbelen en uitslapen. In het 3e en 4e jaar was het over. Nu op de uni is het helemaal uit met de pret bij mij.

En ik zeg ook gewoon school, les, huiswerk. Mijn zusje stenigt me nog net niet als ik dat doe. Maar ja, zij studeert in Leiden en heeft sindsdien heel erg de neiging om overal dure woorden of studentikoze afkortingen doorheen te gooien.

9 likes

Hahaha ja, ik had mijn toelatingsgesprek voor mijn WO master toen ik vanaf het HBO kwam en toen vroeg ik: ‘En hoeveel les heb je dan ongeveer per week?’ Toen zei die man: ‘Ehhh, dat noemen we hier geen les, dat heet college’ Oh ok, sorry hoor :joy:

14 likes

Ik studeer in Rotterdam, dan gaat er vast wel een belletje rinkelen :grin:

Ik ook :open_mouth: Zal wel een verschil in faculteit zijn dan haha.

Iemand op egf had toch een keer gebiecht dat Claartje Rosé geen Engels kon en al haar insta-captions liet nakijken? Of ging dat over iemand anders?

3 likes