Het andere YouTubers/bloggerstopic

Huh hoe heeft zij hem nou leren kennen? Waarom gingen ze vijf dagen naar barcelona toen ze elkaar niet kenden?

1 like

Ik maakte een grapje. Ik vind het echt de grootste onzin om zo pietluttig over dit soort zaken te doen.

1 like

Like voor het interessante weetje! (Niet sarcastisch bedoeld, ik houd altijd van dat soort feitjes.)

3 likes

Ik ken haar verder niet, dit is de eerste video die ik van haar heb gezien. Vind de jurk idd ook mooi, wel jammer dat haar haar zo slordig zit. Die verliefde beelden van hen samen vind ik ook leuk. Maar dat dear diary gebeuren krijg ik echt de rillingen van :speechless:

1 like

Wat een bal die man van die Claartje :see_no_evil: ik heb nog nooit wat van haar gezien of bekeken tot net, haar achternaam is Cliteur? Of heet die man zo.

Zoent ze haar vader op de mond of de enge FvD’er?
Dat eerste is toch helemaal niet raar?

2 likes

Nee dat haar achternaam. Claire rose Cliteur als ik het goed heb.

Ik vind het ook wel een hele mooie video van Claartje, de beelden althans. Verder kan ik haar stem heel lastig verdragen, ze is ook zo schor in deze video? En dan die semi romantische teksten in schor Engels. En ik heb haar ook wel in Anna’s video’s horen praten en echt alles aan haar schreeuwt kak, not for me. Ik vind het wel mooi dat ze de bruiloft geheim heeft gehouden en ook niet heel blogland heeft uitgenodigd maar alleen dierbaren.

5 likes

Waar komt ze eigenlijk vandaan? Is ze ook echt kak? Zag haar moeder in die video, wat liiiijkt ze daar veel op!!

Ja dit vond ik ook zo vreemd! Wel thumbnails laten zien maar geen naam vermelden :confused:. Mijn eerste gedachte was dat ze niet wist hoe ze Safiya’s volledige naam moest uitspreken en dat ze het daarom zo “opgelost” heeft, maar dat is natuurlijk nergens op gebaseerd

Ze komt uit Brabant en haar vader is tandarts.

Ik kom er net achter dat haar zusje ook zo’n instagirl is geworden.

Ik heb geeeen idee maar @roeptoeter antwoordt al haha. Ja echt onwijs gelijk inderdaad! Dat zusje ook overigens. @En_17_Anderen er was een tijdje dat Claartje haar zusje echt in elke instastory plaatste, denk dat dat wel veel heeft geholpen met de populariteit van haar zusje. Ik volg Claartje niet meer nu omdat ik niet tegen alle eeuwige vakantieplaatjes kon en juist dat promoten van haar zuster, dus ik weet niet of dat nog steeds zo is.

Oh wat ik ook zo jammer vind is dat sommige bloggers expres niet de merken van hun kleding erbij zetten :disappointed_relieved: zodat iedereen het gaat vragen en ze nooit antwoorden. Dat zusje van claartje zet zelfs expliciet bij een jurkje: can’t tell you now, wait for tomorrow! En dan vervolgens nooit meer zeggen waar het jurkje van is. Helemaal wild en gefrustreerd word ik daar van.

7 likes

Ze geven met opzet geen antwoord. Misschien omdat ze zelf nog niet weten hoe verder
wat ik me kan voorstellen. Maar ergens heb ik ook zo het gevoel dat ze dit extra views enz oplevert en dat ze het daarom doenđŸ€”

1 like

Haaahahaha sorry maar ik heb hier echt hard om zitten lachen. Zijn er echt mensen die dit serieus nemen? Met van dat steenkolen Engels van die lege Tumblr zinnen achter elkaar in zo’n schorre stem hahaha ga stuk. Zo overdreven “never felt so strong” ja ok meid leuk

16 likes

Ik erger me ook vooral aan de sfeer van de beelden.Vooral de stukjes die ze zelf gefilmd heeft. Net of ze nog in de jaren 80/90 zijn ofzo en geen goede camera’s hadden! Echt crappy. Snap dat echt niet. De kwaliteit is in de loop v.d. jaren zĂł ver vooruit gegaan. Waarom zou je zulke pixelige beelden willen? Maarja dat zal de sfeer wel zijn die ze wil creĂ«ren. Dit incl haar schorre dagboek-stem, maakt dat ik t echt een heel irritante video vond om te kijken. Niet mijn ding iig.

3 likes

Haha nee joh, daar is Noor veel te oppervlakkig voor
Die is alleen maar bezig met haar ~perfecte~ instafeed

Oh dat old film effect vond ik juist heeeeeel leuk!

Ja zoiets. En over dat ze vanaf het begin meteen wist “dat hij het was” enzo. Heb het ook niet heel erg gevolgd eigenlijk. Was te afgeleid door alles :joy:

1 like

Dit beschrijf idd duidelijker wat ik bedoelde, haha! In films vind ik t soms ook wel mooi, maar bij dit soort video’s echt totaal niet :stuck_out_tongue_winking_eye: