Het andere YouTubers/bloggerstopic

@Flamoes Dan kun je misschien wel hier posten :wink:

1 like

Had de moeder van Famke toch net iets anders verwacht.

Ik dacht trouwens dat Milan Knol niet durfde te vliegen. Hij is met zn nieuwe vriendin naar Griekenland.

Woooow indd hahaha

Ik hoopte eigenlijk op tips voor beutybloggers die nog wel leuk zijn en blogged naast/in plaatsvan videoā€™s maken. :frowning_face:
Ben helemaal klaar met die vloggers. De mensen die ik leuk vond zijn me ook gaan vervelen/irriteren.

2 likes

Wow inderdaad! Lijkt me toch best zuur als ex zijndeā€¦ zou dan echt zoā€™n ā€œoh voor haar welā€ gedachte krijgen. Terwijl angsten niet zo werken natuurlijk.

Wow dit had ik idd niet verwacht. Echt een leuke vrouw

1 like

Thomas en darcy zijn uit elkaar.
Edit: voor degene die een korte samenvatting willen: toen Thomas overwerwerkt was geraakt gingen ze steeds minder tegen elkaar praten wat uiteindelijk werd dat ze helemaal niet meer tegen elkaar praten en het was geen goede relatie meer.

Wow, dat had ik niet verwacht. Ik dacht dat Darcy nog meer kinderen wilde met Thomas? Dacht dat ik dat op EGF had gelezen.
Hoop dat het goed komt met de kinderen, lijkt me echt kut als je twee kleintjes hebt en dan uit elkaar gaat.

Ja ik dacht ook dat ik dat gelezen had. Maar goed, ik volg ze verder niet, ken ze eigenlijk alleen uit deze topics, maar op basis van wat ik over ze gelezen heb ben ik niet echt verbaasd als ik eerlijk ben.

Ja ik dacht ook inderdaad dat ze meer kinderen wilde. Kijk hun videoā€™s eigenlijk al lang niet meer maar had het toen van hun inderdaad echt niet verwacht. Vond zo zo leuk samen en lijken me hele lieve ouders.

Ik keek sporadisch een video van hen, alleen sinds ze kinderen hebben eigenlijk niet meer. Onder de video staat ook echt: Deel deze video op Facebook/Twitter blablabla om ons te steunen! :rofl:

2 likes

Haha, ik heb hetzelfde. Ik keek hun zwangerschapsvlogs, maar sinds de kids geboren zijn vind ik er niks meer aan eigenlijk. Heb ik wel bij meer vloggers eigenlijk. Zoals Kelly en Annic xD

1 like

Ik vind het eigenlijk maar een rare video? Krijg er een heel ongemakkelijk gevoel van in ieder geval. Ze doen er zo lacherig over en lijken zo nonchalant ofzo. Zal wel komen doordat het natuurlijk super naar is om zoā€™n video te moeten maken maar tochā€¦

Ik heb nog nooit een video van hen gekeken maar was benieuwd. Ik vond het ook een hele vreemde en nonchalante video? Lijkt me dat je enorm emotioneel bent na zoā€™n beslissing en dat je constant bij alles moet janken.

Ik vond vooral Darcy heel nonchalant erbij zitten. Aan Thomas zag ik nog wel dat 'ie het moeilijk had, ook aan zā€™n manier van praten. Maar Darcy zat er gewoon en beetje bij en zei bijna niks? En als ze wat zei kwam het heel nonchalant over.

Volgens mij is dat een beetje ā€˜zoals zij isā€™ want zo deed ze ook over het feit dat ze ā€˜per ongelukā€™ zwanger was geworden. (Zij wilde heel graag, T. (nog) niet en ineens was ze toch zwanger. Ik vond dat toen niet pluis.)

Ik vond dat ook vreemd, kreeg er echt zoā€™n gevoel bij dat ze haar pil had weggegooid. Maar goed, niet oordelen want ik ken ze verder niet :rofl:

Ja, in mijn hoofd woonde zij wel in een groot uit (een villa haha) maar nog redelijk normaal huis. Maar wowowowow dat huis is enorm! Ik stond er echt van te kijken haha.
En echt sneu voor haar dat ze zich zo alleen voelt en dat ze niet zoveel vrienden heeft.

1 like

Ik zit de verjaardagsvlog van Noor te kijken en Mama Kelly is haar lievelingsrestaurant? Ik ben daar 1 keer geweest, vond het eten echt niet zo goed en overpriced, de bediening kut en de inrichting zag er afgezien van waar je binnenkomt echt een beetje oubollig uitā€¦

2 likes