Het andere YouTubers/bloggerstopic

Ik vond de video’s wel leuk om te kijken! Maar wel heel suf dat overal groen en bloesjes in zat en een zelfs een groen soort bloesjurkje met aztecprint terwijl ze had gezegd dat ze dat allemaal lelijk vindt en niet draagt. En datze dus bij een van die boxen ook nog eens heeft betaald voor dat advies terwijl ze niet naar haar wensen luisteren :joy: superkut.

2 likes

Same vond ik ook. Daarnaast ook onnodig om dit in 2en op te delen maar ik vind dat zij sowieso veel te langdradig is.

4 likes

Ik erger me dood aan dit soort uitspraken !

3 likes

Laten we er alsjeblieft over ophouden. :persevere:

7 likes

Hahaha ik wil soms echt schreeuwen door bepaalde onderwerpen op dit forum (doe het ook wel eens)

17 likes

Vervolgens zegt ze in de video van vandaag dat ze besloten heeft om vaker bloesjes te dragen haha.

Maar eigenlijk hebben de WO-studenten het dan hartstikke fout als ze zeggen dat ze rechten studeren, want hun studie heet Rechtsgeleerdheid! :stuck_out_tongue:

19 likes

Ik kijk nu pas die video van Nikkie. Echt leuk/mooi hoe ze het aanpakt. Over haar broertje en ook over de 10M subscribers incl allemaal beelden uit naar begin periode. Leuk dat ze ook beelden van die gare allereerste video heeft met gek Engels accent.

Maar echt vreselijk voor die familie om zo’n jong iemand te verliezen.

8 likes

Lol daar doe ik niet aan mee hoor. Mijn studie heette - hou je vast -
Engelse Taal en Cultuur: Educatie en Communicatie
JA DOEI. :joy:

11 likes

Niet?! Ik vertel altijd dat ik de pedagogische academie voor de lerarenopleiding in het basisonderwijs heb afgerond.

23 likes

Ik zag net de video van Claartje Rose over haar bruiloft, echt cringe met die voice over, haha wat verschrikkelijk.

7 likes

ik verveelde me zo erg dat ik de serie Voetbalvrouwen terug aan het kijken ben, zie ik Sanny ineens in beeld haha!

2 likes

Het goede nieuws is dat haar vader idd niet de enge FvD’er blijkt te zijn. Het slechte nieuws is dat ze elkaar op de mond zoenen :scream:

8 likes

Ik vond het wel een hele mooie video. Echt heel lief en mooi samen. De voice over stoorde me ook niet echt eigenlijk.

Ik wil graag linkjes bij video’s waar mensen over praten!! (sorry ben lui)

2 likes

Ik vond het wel echt een hele lieve video, maar ik ben ook wel fan van haar haha

1 like

De video van Claire! (@crazyplantlady)

@Diamonds

hmmm

9 likes

Hmm.
Overtuigend.

Edit: hij kan zoveel zeggen en dan zegt ie dit?!

4 likes

Leuk filmpje, heb t geluid uitgezet dat was niet te doen. Jurk stond prachtig, ben gek op lange mouwen en een mooi silhouet en die gozer zag er ook hartstikke leuk uit!!

2 likes