Oh huh, echt? Die heb ik dan totaal gemist. Normaal wordt ie altijd uit de vlogs gehouden, vandaar. Heb je een linkje waar ik die foto’s kan vinden?
Edit: https://2wmn.nl/2017/05/getrouwd/
Deze bedoel je? Verder kan ik niets van hem vinden.
Oh huh, echt? Die heb ik dan totaal gemist. Normaal wordt ie altijd uit de vlogs gehouden, vandaar. Heb je een linkje waar ik die foto’s kan vinden?
Edit: https://2wmn.nl/2017/05/getrouwd/
ik heb nog nooit een man gezien die een baard alleen ONDER r z’n kin/gezicht laat staan
HAHA dat was me helemaal niet opgevallen!
Maar wat @voortaan zegt, ik denk inderdaad om de onderkin een beetje te verbergen…
omg ik heb dit nooit gelezen/gezien, wat leuk!
Ja maar ik geloof eigenlijk ook niet dat zij haar eigen foto’s/die van Sander edit
Leuke man van Martine hoor!
Ik heb vandaag Jill gespot in DH!!!111!!11
Vond haar er echt heel goed uitzien.
Heh hoezo edit ze niet haar eigen foto’s? Dat laat ze juist regelmatig zien.
My god die ‘words by Martine’ op instastories. Ze doen me echt allemaal pijn van ongemakkelijkheid
Volgens mij zijn de opnames rond deze tijd altijd
Ik vind haar zoooo knap
King alert had dat ook in zijn video volgensmij, heb het niet gekeken maar het stond in de titel. Kan goed zijn dat ze mee doet ja!
Neee, laat haar aub niet meedoen met expeditie Robinson. Vind haar echt niet leuk.
Ik was gisteren een vlog van Enzo Knol aan het kijken en normaal gesproken reageren al die kinderen met ‘like dit als je enzo leuk vindt’ of ‘hoeveel likes betekent hoeveel jaar enzo leeft’ blabla.
En toen zag ik opeens deze comment
Nee, dat is een kettinkje met babe, uit haar eigen collectie. Liet ze vorige vlog zien.
Dit vind ik inderdaad nog wel een goede mogelijkheid.
Hebben julliie de nieuwe video van Safiya al gezien? Vond hem echt superleuk en ook heel informatief. Ze stopt echt zoveel tijd en werk in haar content.
Zou goed kunnen want ze heeft ook bijna geen instastory’s geplaatst de laatste tijd, en zeker geen een waar ze zelf in beeld was. Sommige zeggen ook dat het weer uit is met Enzo. Dia hoop het eerste haha want vind hun echt leuk samen.
Jaa zo leuk! Zij doet echt veel voor haar video’s. Zelfs dus bij zoiets als dit waar het laten zien ook al gewoon leuk is om te zien.
Haha ik vond het juist een beetje een suffe infomercial? Er zit wel heel veel werk in ja, dat is netjes. Maar het park ziet er super outdated uit? En helemaal niet zo bijzonder? Ik vond het een beetje overkomen alsof ze gevraagd/betaald was door dit park om deze video te maken. Lijkt me niet echt een must visit in Japan, als je ook op tripadvisor kijkt krijgt deze best slechte beoordelingen en zijn er betere spa’s.
Dus ja, wel veel tijd en werk maar ik heb liever haar normale videos
Huh maar je zegt toch ook niet ik studeer WO Rechtsgeleerdheid