Het andere YouTubers/bloggerstopic

Ze staat er echt wel bij hoor. Dit zijn zijn volgers en die bovenste is wel haar echte account.

1 like

Na het zien van de laatste vlog kreeg ik toch ook een gevoel dat ze ruzie hadden ofzo. Heb er niet echt een reden voor verder. Viel me wel op dat Noor na een verjaardagsfeestje daar alleen bleef slapen (normaal wilt ze toch nooit bij Olivia weg? Al helemaal niet als het geen werkverplichting is) en kort erna is ze haarzelf aan het opmaken in bed en dan zie je dat er maar 1 kussen op bed lag en dat was die van Noor aan de rechterkant. Sanders kussen was weg.

Dit hoeft natuurlijk helemaal niks te zeggen verder en normaal zou het me niet eens opvallen maar in combinatie met dat ze zelf zei dat er privé iets aan de hand was en dat ze niet meer reageren op elkaars foto’s op insta (eerst toch altijd best veel hartjes etc), die vage stories op haar insta (die verdrietige quotes/gedichtjes) en dat je ze de laatste week gewoon niet bij elkaar in beeld ziet, zowel in de vlog als op insta stories en foto’s, vind ik het toch wel een beetje vreemd.

Alles los van elkaar vind ik het dus totaal niets zeggen maar als je alles bij elkaar optelt vind ik het toch wel een beetje opvallend. Ook dat Noor er niets over zegt verder terwijl ze wel alle reacties ziet. Als er iets totaal anders aan de hand is en met de relatie gaat alles gewoon prima dan zou ik meteen de twijfels bij mensen weghalen en gewoon een leuke selfie van ons posten ofzo. Ze is niks aan ons verantwoord maar ik zou het zelf gewoon niet leuk vinden als mensen dit soort dingen zouden zeggen als het niet waar is, dus waarom zou je het dan in stand houden.

Maar goed, hoop gewoon dat alles goed gaat verder. En neem mijn post aub niet te serieus, het valt me gewoon op en verder doen ze maar lekker wat ze willen :blush:

Zag trouwens een pakje sigaretten naast haar op tafel liggen toen ze met die vrouw ging lunchen ergens, vraag me af of ze weer is begonnen met roken (dacht dat ze gestopt was na Olivia’s geboorte maar kan helemaal fout zitten).

7 likes

Ik begrijp er niks meer van :joy:
Hij staat niet bij haar volgers maar wel bij wie zij volgt en hij staat op niet volgend maar wel bij haar volgers :thinking:

Althans, als ik t bekijk op insta

2 likes

Haha je praat al in de verleden tijd maar er is helemaal niks bekend toch? Vind wel dat ze leuk met Olivia is maar als Sander praat dan zit Noor waarschijnlijk te denken aan waar ze haar volgende insta shoot wil doen en in welke outfit. Vind haar sowieso enorm “me, meself and I :heart_eyes:” .

1 like

Oh, vond ik toen ik er naar keek bedoel ik. Beetje onhandig verwoord in deze situatie. :flushed:

Ik dacht het ook een beetje hoor. Ze volgt hem nog wel, maar liket de laatste fotos niet (en Monica ook niet, terwijl ze normaal allemaal kirrend onder elkaars foto’s reageren).
Vind deze foto wel vaag dubbelzinnig hoor: https://instagram.com/p/Bj2zSRrFXK6/
Misschien dat hij met die ig stories juist schone schijn probeert op te houden?

En ze laat Bibi en Sander niet in beeld en Noor communiceert letterlijk “ik en Olivia zijn ah varen”, terwijl Sander en Bibi ook op die boot zitten? Vind haar ook verdrietig enzo overkomen in de vlog en niet zo goed uitzien.

Wel suf dat ze zegt: ik heb geen make up op want ik ga sporten, terwijl ze overduidelijk een dikke laag foundation opheeft.

Tot zover mijn analyse #nolife :roll_eyes:

3 likes

Maar Noor edit toch de foto’s voor Sander?

Weet niet of iemand hier Claartje Rose volgt, maar zij gaat trouwen vandaag(?) https://www.instagram.com/p/Bj630OXHkNb/?hl=nl ze zegt in de comments ook dat ze gaat trouwen, en geloof dat zij met haar vriend naar New York gaat verhuizen dus misschien dat dat ook mee speelt voor een visum oid?

Voor degenen die benieuwd zijn naar Jorrik van Martine:

Bron: weekvlog 87

17 likes

Wow gek om te zien, vind ik. Ik kende haar al via haar ex en in mijn hoofd blijft ze die 17-jarige.

Ik vraag me altijd af of zij nou de dochter is van die enge FvD’er Paul Cl.iteur. Maar als dat zo is denk ik niet dat dat erg goed voor haar merknaam is…

Volgens mij wel.

Nooit bij stilgestaan :scream:

Geen idee, ze deelt wel regelmatig filmpjes of foto’s van haar ouders op insta stories maar heb hem nooit herkend eigenlijk

Volgens mij niet

Nope

haha dat was een hoogleraar van mij
maar nee ik las ooit ergens dat haar vader tandarts was ofzo?

O nee dat is hem niet inderdaad! Misschien een enge oom dan… :wink:

3 likes

Deze gast op 1:01 lijkt er wel op trouwens: https://youtu.be/Mf5REmiSPx8 misschien was de enge oom een dagje mee

1 like

Haha, door dat filmpje dacht ik serieus dat het wel zo was.