Het andere YouTubers/bloggerstopic

Volgens mij is het echt over of zijn er serieuze ruzies tussen Noor (queen of jetlags) en Sander (kleinenberg)? Werd al veel gespeculeerd in de comments onder haar vlog, maar nu al die dubbelzinnige instagram stories…

Zou het zo jammer vinden, vind ze zo leuk samen!

1 like

Misschien gaat ze die pizza’s eindelijk echt opvreten nu! #emotievreten

16 likes

Welke stories vind je dubbelzinnig?

Ja, ik ben ook nieuwsgierig, ik zie niks raars?

2 likes

De bedenktijd geldt alleen voor de (consument)koper.

1 like

Maar Sander heeft juist iets op instastories staan over “When you realise how perfect life is, you will tilt your head back en laugh to the sky”. Dat doe je niet als je relatie stuk is of als je heftige ruzie hebt toch?

En ik zie ook geen dubbelzinnige insta van Noor. Ze heeft altijd zin in eten en slapen volgens mij?

1 like

Oh echt?! Vond hun altijd overkomen alsof ze zo ontzettend verliefd waren…
Vind ik wel triest voor die kindjes. Hoe weet je dit trouwens?

1 like

Ja ik had het ook helemaal niet verwacht. (Ik ken ze natuurlijk ook niet echt haha.). Ze uploadde afgelopen weekend een video op youtube: https://youtu.be/DccasI7eczo

1 like

Misschien hebben ze een break of zo. Noor volgt Sander ook niet meer op insta, andersom wel
En normaal gesproken reageren ze ook altijd uitgebreid bij elkaars foto’s maar nu ook niet meer

Ze volgen elkaar nog wel hoor.

Sander wel ja maar Noor niet

Noor volgt hem ook

3 likes

Zou Mo haar dochtertje een naam met een E geven?
Ze draagt in haar nieuwste video een kettinkje met die letter eraan. :thinking:

2 likes

Oh huh gek, bij mij is dat niet

Ik zie haar ook niet bij zijn volgers staan

Ze volgt hem gewoon

Het zou me wel verbazen maat als het wel zo is blijkt maar weer dat het gras al snel groener lijkt. Ze lijken me echt een perfect stel. Maar ja afwachten

Ik vind Noor eerder een perfect stel met zichzelf en met Olivia. Ze luistert nooit als die vriend of zijn dochter wat zegt, totale desinteresse. Als zij samen gelukkig zijn dan bemoei ik me daar niet mee maar ik vond ze nu niet echt het voorbeeld van een gelukkig stel.

23 likes

Heet zij queensofamsterdam? Ik zocht op jetlags

Dat is niet het echte account van noor

1 like