Het andere YouTubers/bloggerstopic

Milan zijn nieuwe vriendin komt leuk over in die nieuwe video van 'm.

Nawhhhh sorry! Enthousaist en niet aan gedacht, vergeef me!

1 like

Ze wilde heel graag de baby kamer laten zien en maakt daarmee dus ook het geslaagd bekend. Bron: vlog van vandaag. En ze wilde tijdens de zwangerschap iets voor hun zelf houden (het geslacht dus), maar nu ze op het einde loopt vond ze dat ze het wel kon vertellen. Dus gelukkig geen “moetje” maar geheel vrijwillig.

11 likes

Lijkt een heeeel mooi huis!

1 like

Echt een mooi huis zeg

1 like

Wel een mooi huis inderdaad (voor zover je dat kan zien), ben benieuwd waar het is! niet in Vinkeveen iig
Het lijkt trouwens ook eerder een appartement, omdat ze het over een dakterras heeft en geen tuin?
Volgens mij is 't ook niet zo groot, omdat Mason bij de baby op de kamer ‘moet’, lijkt me wel onhandig

Ja lijkt mij ook! Zeker omdat ze allebei nog zo klein zijn. Maarja Mason komt om het weekend dus om daar nou een huis voor te weigeren

Ik zou trouwens echt zooo gestrest zijn. Bijna uitgerekend zijn, nog op de valreep verhuizen, wachten op meubels

Ik vond Monica wel echt heel gelukkig overkomen in de vlog! Ik gun haar het ook wel, vind haar wel de leukste nldse vlogger

13 likes

Zal Lisanne een spondeal hebben met Flow? Het komt zooo vaak voorbij.

1 like

Leuk dat mo zo gelukkig is! maar ik snap juist helemaal niks van de keuze van het huis. Het heeft een dakterras, volgens mij is het een appartement op de hoeveelste verdieping? Is toch niet praktisch met 2 kleintjes? Maar 2 slaapkamers? Mason moet bij de baby op de kamer slapen?!! Vooral dat laatste, die baby kan wel 10 keer per nacht krijsend wakker worden. Ook na een halfjaar kan ze nog vaak wakker worden. Vind het zo gek. En het is verder heel mooi ruim en dan maar 2 slaapkamers.

Oeps zie nu dat @Xiomara zich dezelfde dingen opviel haha.

4 likes

Ja, zeker met het geld van Mo zouden ze vast wel iets met 3 slaapkamers moeten kunnen vinden toch?

Ja daarom, en bijna elke gemiddelde gezinswoning heeft 3 slaapkamers? Vind het een rare keuze en ik denk dat ze het nog wel ondervinden dat het niet praktisch is om mason bij een pasgeborene te laten slapen.

Misschien laten ze de baby de eerste tijd op hun eigen slaapkamer slapen, dat doen ouders toch wel vaker tot een halfjaar of nog langer?

Of ze hebben nog wel een extra kamer, maar denken ze dat het leuk voor Mason is om op die kamer te slapen of willen ze wat anders met die kamer doen.

Ja dat klopt, vaak wel 3 maanden ofzo maar dan nog snap ik die keuze niet zo goed als je makkelijk het geld hebt voor meerdere slaapkamers, maargoed hun keuze en ze zijn er gelukkig mee.

1 like

Ja, maar ook oudere babies (of nog ouder) worden regelmatig wakker 's nachts. Mijn ervaring met kleine kinderen die samen op een kamer slapen is dat ze elkaar op die manier steeds wakker maken. Lijkt me gewoon onhandig, zeker als je met het geld wat zij hebben makkelijk iets kan kopen met meer slaapkamers.

Maar misschien valt het allemaal wel mee.

1 like

Ja ik vind het ook niet ideaal! Maar ach, misschien kopen ze binnen een halfjaar wel weer wat anders :stuck_out_tongue:

3 likes

Ik vind de babykamer klein, helemaal als Masons bed er ook nog bij komt. Dan hebben ze eigenlijk geen ruimte om een kastje met speelgoed ofzo neer te zetten. Tegen roze muur beide bedjes met hoofdzijde. Naast wiegje commode en de andere muren zijn helemaal of inbouwkast of raam.

Mijn oppaskinderen lagen ook jaren samen op de kamer, vonden ze juist heel erg fijn. Toen kregen ze in hun nieuwe huis allebei een eigen kamer en toen konden ze niet meer slapen omdat ze elkaar misten haha. Heel schattig!
Ik had er zelf ook niet voor gekozen, maar ik denk dat het een kwestie van wennen is.

3 likes

Oja, ik weet dat kinderen het ook heel leuk of fijn kunnen vinden. Maar mijn ervaring is dat jonge kinderen gewoonweg regelmatig wakker worden en daarmee hun broertje of zusje wakker huilen/maken. En vice versa.

1 like