Lekker bezig Enzo, je hebt mij aan het huilen gemaakt. Geeft zijn moeder gewoon even haar droom motor cadeau voor haar verjaardag.
Dat is echt mijn droom… dat je je familie/vrienden zulke mooie cadeaus kan geven ️
Ik snap dat bij annic niet. Eerst een geaccepteerd bod en dan gaat het niet door? Wat kunnen zij daar nu aan Doen? Boete van de verkopende partij?
Zo lieffff <3
Als er nog niks getekend is volgens mij niets. Dat is de huidige woningmarkt.
Het is officieel wel een mondelinge toezegging dus vandaar dat ik het me afvroeg.
Aha (hoe doe je eigenlijk een spoiler?) het is opzich ook geen rare denkwijze, maar wettelijk is een koop pas een koop als het officieel op papier staat. Behoorlijk zuur als je als koper/verkoper na toezegging hoort dat het niet doorgaat, maar zo werkt het helaas.
Wel grappig dat ze nu toch dus een ander huis gaan kopen terwijl ze alleen “wilden zien wat je kan krijgen voor het geld”
Kan het niet ook zo zijn, dat zijzelf de hypotheek niet rond kregen?
Dat weet je niet zo snel.
Of dat hadden ze ervoor al moeten laten berekenen maar dan doe je natuurlijk geen bod.
Oooh ja meer omdat ik dat wel vaker hoor! Dan is het huis “verkocht” maar blijken de kopers toch de hypotheek niet rond te krijgen.
Niet speciaal in hun geval, meer algemeen bekeken.
Klopt dat is onder voorbehoud van financiering. En daar heb je een aantal weken de tijd voor on dat te regelen. Dus vandaar dat je het in zo’n geval niet zo snel weet.
Maar als je een huis koopt altijd handig te weten wat je maximaal kan lenen en hoeveel eigen geld je nodig hebt.
Annic die weer een nieuwe trouwjurk koopt voor haar 2e bruiloft #zolekkergewoongebleven
Ons Mo krijgt een meisje!!
Naaaaaaaaaaahhhhhhhhhhh spoiler
Krijg bij het bericht op insta direct t gevoel dat ze bang waren dat t zou lekken en dat ze het daarom zelf vertellen. Waarom 36(?) weken je mond houden en dan ineens vertellen ?
Op die post zijn al bijna 100.000 likes in een uurtje, echt bizar veel??
@Noor Zou je best weleens gelijk in kunnen hebben ja!
Ja dat gevoel kreeg ik ook. Vind het wel echt heel sneu voor ze als dat de reden is, ook al zo gedwongen aan moeten kondigen dat ze n kindje kregen.
Nouja er zijn sowieso maar 2 opties toch? Dus als iemand roept: het is een meisje! Dan staat niemand daar toch van versteld. Kan net zo goed een roddel zijn zolang zij het zelf niet zouden bevestigen.
Kan het niet een spon-dingetje zijn? Op deze manier leukere/betere (spon)cadeautjes?
Spon dingetje lijkt me sterk in de 36e week?
Wel leuk een meisje is die achtergrond er nou gewoon achter geplakt??
Misschien omdat ze net verhuisd is en geen geheim wil maken van de babykamer?