Ik heb net voor het eerst dat instagramaccount van waarom vloggers janken bekeken en ik weet niet of ik er nu zo achter sta hoe hij z’n punt wilt bewijzen. Ik snap z’n gedachten dat het fucked up is dat sommige mensen situaties misbruiken om geld binnen te harken, maar ik vind het niet cool dat hij huilende mensen nu te kak zet. Sommige van die mensen huilen in vlogs om te laten zien dat het op sociale media nu niet eenmaal rozengeur en maneschijn is. Dat vind ik een hele fijne blik op een wereld die alleen maar mooie kiekjes op instagram ed plaatst. Het maakt de balans en laat je realiseren dat je eigen verwachtingen ook niet torenhoog moeten zijn, omdat het nu eenmaal niet reëel is. Bij sommige foto’s heb ik de momenten in de vlogs gezien en gaat het echt om momenten waarvan ik zelf ook keihard zou lopen janken. (Hond die dood is, depressie). Nu vind ik dat hij huilen belachelijk maakt en er een nog groter taboe oplegt. Het zijn een beetje pestvibes. Ik krijg er in ieder geval een heel ongemakkelijk gevoel bij en dat is niet omdat die vloggers aan het huilen zijn.
Annic een nieuw huis gekocht??? Zit nog maar in de intro dus ik moet nog verder kijken haha
Ik vind die Cesar echt vervelend. Hoog special snowflake gehalte.
En inderdaad hypocriet want dat Biechten Bitch is exact hetzelfde. Ik dacht eigenlijk dat dat van Concentrate was :’)
Of niet…
Ik vind het leuk om haar vlogs te kijken omdat het zo ver van me afstaat allemaal, maar het spongehalte rijst echt de pan uit nu hoor.
Ik ben hier echt de eerste persoon om ervoor uit te komen dat ik cesar echt niet mag (ik ken hem persoonlijk) maar ik vind je reactie echt niet oke. Hoe kan je nou weer iemand vergelijken met een opgezette eekhoorn maar #geenhaat? Je reactie over zijn uiterlijk is gewoon kwetsend en niet oke en dat vind ik wel jammer.
Ik weet dat mn opmerking over de schreef is.
Maar ben/was gewoon benieuwd hoe snel hier op gereageerd zou worden.
Over bodyshape wordt heel snel gereageerd.
En op kritiek op dames ook.
Heb het idee dat er bij opmerkingen over mannen minder snel kritiek komt. Vooral zolang het niet over lichaam gaat.
Oke nouja ik vind je opmerking niet oke en de vorige x toen je de insta van die man met krullen postte van queenofjetlags met iets erbij van wat is dit vond ik het ook niet oke maar toen had je niks direct kwetsends gezegd dus het kon ook aan mijn interpretatie liggen.
Ja die halve video was puckababy
Het is makkelijker als je het meer open voor interpretatie houdt inderdaad.
En als ik bv een foto van cesar en de squirrel die ik bedoel had gepost zonder opmerking dan was het ook weer anders. Ik denk dat je eigen gedachte het zo erg (of erger) maken als je zelf bent…
haha dit klinkt wel als een makkelijk excuus om allerlei lullige dingen te mogen zeggen
Inderdaad @Mari, dat is wel echt een beetje een onzinverhaal hoor . ‘Sorry dat jij vindt dat ik iets onbeschofts zeg’.
Nee. Ze hadden een bod gedaan en dat was geaccepteerd. Maar een paar dagen later blijkt het toch niet door te gaan!
Niet sarcastisch: Ik meen wel wat ik heb gezegd qua uitleg. Maar wat betrefr de eekhoorntjes opmerking ik merk dat ik (net?) over de grens ben gegaan. Hierbij excuses. Het bericht is verwijderd.
Wel sarcastisch: excuses aan alle eekhoorntjes #lovealledieren
Je probeerde een grap te maken die mislukt . En nu doe je alsof het een sociaal experiment was…
Klopt, dacht mss werkt dat. Waarom komen youtubers hier wel mee weg?
Omdat daar goed gelovige 12 jarige naar kijken.
God ja ik word ook altijd helemaal kriegelig van haar en haar schattige mooie meisje en haar ALLERLIEFSTE <3
Idd ergernis tot en met…
Al die spon van haar ben ik ook zo zat van. En de allerliefste dit en dat mijn god
Same, hij retweet zichzelf ook vet vaak.