Gewoon wat filosofisch gebrabbel, doe geen moeite
Wat een zweverige video…
ook iemand die zegt op Twitter: “Nu moet ik mn samenvatting voor mn examen economie opnieuw maken omdat de inkt van mn pen is uitgelopen van de tranen die ik liet tijdens het kijken van deze video. Maar Wow mn manier van denken is net zo veranderd op een positieve manier”
… ??? Als een video van anderhalf minuut al je manier van denken doet veranderen, dan zegt dat misschien iets meer over jou dan de video
Of nog iemand in de YT comments “Poëzie op het hoogste level”
??? wat haha
Nooit geweten dat Jiami’s ex achter dat instagramaccount waaromvloggersjanken zat.
Welke? Die hipsterjongen met bril?
Ik vind dit een best wel grappig weetje . Is hij dat account begonnen tijdens of na de relatie?
Leuk is dat he! Soms heeft ze dat soort stukjes in haar vlogs, van die aangeschoten gesprekken met vrienden, vind dat echt zo grappig, zo herkenbaar.
Volgens mij gewoon paperboats!
‘Jullie verkopen jonge kinderen seks, omdat het scoort’ - http://nos.nl/l/2235634
Ho ff te snel verzonden.
Maar las toevallig net dit bericht over hem!
goed bericht!
Ik zit serieus voor de 2e keer de vlog van Co with the flow te kijken, love haar!
Heel goed dat concentrate aangepakt wordt. Ik erger me echt al zo lang aan al die achterlijke titels en alle YouTubers die de laatste tijd daar ineens details over hun seks leven komen delen alsof dat de normaalste zaal van de wereld is.
Open over seks zijn sta ik helemaal achter. Maar grove seks verhalen vertellen aan jonge kinderen voor de kliks vind ik schandalig.
Ja klopt had ik ook gezien, alleen jammer dat hij voor een programma werkt wat hetzelfde doet als concentrate maakt de boodschap net wat minder krachtig. Vind het jammer dat hij naar een bedrijf moet wijzen onder het mom van hun uploaden meer dan ons dus dat is erger. Niet alleen concentrate doet het zoveel youtubers/programma’s, had het algemeen gezegd en niet op een bedrijf gericht denk ik dan. Ben het verder wel met hem eens.
Anna zit ook geen seconde stil, 4 uur geleden thuisgekomen vanuit Bodrum en 'n uur geleden alweer onderweg naar de volgende bestemming met het vliegtuig
Ik vind het wel goed dat er eindelijk iets over de barslechte en idiote content van Concentrate wordt gezegd, maar jammer dat het geen indruk op RTL maakt
Ja, krijg een beetje het idee dat ze soort van bang is ofzo om niet met werk bezig te zijn, dat schema is toch niet te doen joh? En het zijn nou ook weer niet van die high end bedrijven allemaal (als in, ze neemt kennelijk bijna alles aan). Werd btw ook een beetje moe van dat slijmerige gedoe met die koen op instagram
Ik vind die vlogs van Co eigenlijk nogal saai. Ze praat alleen maar in de camera en laat niet zien wat ze dan aan het doen is… En die Claire-like accentjes de hele tijd
Net de tweede vlog van Co with the flow gekeken (haha voordeel van die andere pas gisteren gezien te hebben dat ik nu al nieuwe had).
Vond hem weer leuk! Sowieso ook omCuracao weer te zien.
Ik zag net op YouTube dat het uit is tussen Tammy Hembrow en haar vriend, volg haar niet maar zag haar instagram weleens voorbijkomen en dan leek het echt een super gelukkig stel. Bewijst maar weer eens hoe fake dat allemaal is.
Sorry als het al gezegd is!