O
Mijn
God
Iemand enig idee waar de oorbellen van Monica van zijn, of waar je soortgelijke oorbellen kan kopen? (weekvlog 23)
Hoezo vraag je je dat af? Is daar een aanleiding voor?
Ze volgen elkaar wel gewoon nog hoor? Heb net gekeken!
Hartje bedoel je ? Weer niet waar ze origineel van zijn heb ze wel op aliexpres gezien
Ja dat hartje en die ringetjes met kleine diamantjes! Ah bij aliexpress zullen ze vast niet golfplated zijn he
Wss juist wel golfplated haha
Sanne zit in de bijstand zegt ze op instagram
Echt brr ik vind hem heel onaantrekkelijk, maar smaken verschillen natuurlijk.
Wat ik trouwens wel raar vind: ze zijn dus op die awards omdat de Huismuts genomineerd is voor een award en zij loopt in een soort strandjurkje met slippertjes en hij laat een pak maken? of ben ik de enige die dit een beetje raar vind?
Oh lol âgolfâ wel ja
Ik heb net de eerste vlog van Co with the flow gekeken en vond hem wel leuk.
blabla hoe doe ik een spoiler?
Ik denk wel dat je even hard moet werken, maar het verschil zit hem er denk ik vooral in dat je daar ook meteen een gepaste beloning voor krijgt. Als je een bedrijf begint werk je soms jaren voor bijna niets en je weet ook nooit zeker of het wel wat gaat worden.
Maar een bedrijf âkrijgenâ is een groot woord hoor denk ik. Bijna niemand krijgt een bedrijf van zijn ouders want dan komt de belastingdienst even vangen. De meeste mensen moeten kinderen zich âgewoonâ inkopen en dan ben je de eerste jaren dus bezig met het afbetalen van een schuld aan je ouders.
(Gezien zijn ouders in België wonen maar in Nederland hun bedrijf hadden ga ik er vanuit dat ze helemaal voor belastingbesparing zijn.)
Maar goed, good for him.
Hahahahahahahahaha EL SON
Hahahahaha
Zoon is hijo in het Spaans maar ok whatever moeten zij lekker zelf weten ja toch
Hahaha!
Jaaa vind ik echt leuk! Keek er echt van op
Ik denk dat ze dat best zou kunnen bespreken in zoân girltalk video misschien.
Snap ik, al denk ik wel dat zij zoiets op een verantwoorde manier zou kunnen bespreken. Maar wellicht niet verstandig inderdaad.
Ah ja ik âkenâ haar nog van het egf, keek toen regelmatig op haar blog. Echt leuk zeg!
Jezus wat tenenkrommend
Samenvatting?