Ik ga maar even niet kijken, wat lijkt me dat ontzettend naar. Helemaal als je het niet verwacht of ziet aankomem.
Ach wat ontzettend naar.
Het eerste stuk van de vlog kun je prima kijken als je zou willen! Gewoon stoppen bij de zaterdag
Aw thanks. Ik heb toevallig net gekeken, wat lijkt me dat toch vreselijk om zo plotseling mee te maken.
Ontzettend knap dat ze deze vlog toch enigszins op tijd online heeft gezet!
Joyce en Scarlet van Ikvrouwvanjou zijn in verwachting! Ik volg ze eigenlijk pas sinds ze bezig zijn om zwanger te worden, maar ik leefde echt al helemaal met ze mee. Zo leuk voor ze
Zo leuk! Is ze ook zo gegund!
Ik zit weer met tranen te ontbijten :’) Wat een mooie video! Het is ze zo gegund.
Ik zit ook met tranen. Mooie video!
Wat een mega leuke video en het is ze ZO gegund, ben zo blij voor ze! Zit met tranen te kijken.
Die donor en z’n vrouw zijn ook zulke leuke mensen, lijkt me zo bijzonder ook voor hen om dit mee te maken.
Wat een leuk nieuws om de dag mee te beginnen! Ik ga zo gelijk de vlog kijken. Het is ze zo gegund
Ik volg ik vrouw van jou eigenlijk niet echt meer, maar heb toch even de video gekeken. Wat mooi zeg! Die reactie van de donor en zijn vrouw ook <3
Is de tweede dag dat ik hard zit te janken bij een vlog Zo leuk dit nieuws!
Hebben jullie ook dat je in fases naar youtubers kijkt? Eerder keek ik graag naar Monica en Laura, daarna Jamie Li en Tilstra zusjes. Maar zodra er steeds vaker gesponsorde auto’s en tuinsets/inboedels voorbij komen vind ik er geen reet meer aan en stop ik met kijken.
Met blogs was er ook zo’n moment dat ik ineens stopte met alles, ben benieuwd hoe lang ik vlogs op youtube nog leuk zal vinden.
Helemaal mee eens! Ik kan ook echt iemands video’s binge-watchen, waardoor stopwoordjes etc me INEENS gaan irriteren.
Als ik misschien het kijken van de filmpjes wat meer doseer, heb ik daar minder last van denk ik :-p
Precies dit heb ik ook altijd… Met name bij Manon Tilstra en haar ‘van alles en nog wat’ trek ik ongelofelijk slecht de laatste tijd.
Wauw, Anna kijk echt doodongelukkig en uitermate verveeld bij RTL Boulevard
Teske vertelt in haar instastories dat ze bij de Ben & Jerry’s fabriek in Amerika een begraafplaats hebben voor smaken die het niet hebben overleefd. Grappig idee maar ik vind het best creepy eruit zien ofzo haha
`
Ik vind dit te grappig
Haha wow ik wist wel dat ze digitaal die Graveyard hadden, keek nog wel eens met wat ik miste. (cherry mania!)