Het andere YouTubers/bloggerstopic

Echt jaloers op dat vakantie huis van Josh. Toch niet normaal

@Diamonds ja ben echt benieuwd naar hoe hun huis eruit ziet!

Aaaah super bedankt! Besteld :biggrin:

Ik ben echt benieuwd hoe het met zijn voetbalcarriere verder gaat. Ik neem aan dat ze een huis in de buurt van Amsterdam hebben gekocht. Mocht hij niet in de buurt van Amsterdam gaan voetballen, dan krijgt hij dus weer hetzelfde als in Groningen. Laat staan als hij naar het buitenland gaat
zal zij dan meegaan? Neem aan dat hij zijn pasgeboren kind ook wel geregeld wil zien.

2 likes

Jaaa omg bizar en dat ze ook zegt dat ze het huis nog niet eerder gezien had, want ze had geen tijd om mee te gaan. Dus ze heeft dat huis gekocht zonder dat ze het in het echt gezien heeft?

Ik vind Diana en Alex zo leuk altijd. Zou echt graag vrienden met ze zijn haha :see_no_evil:

11 likes

Ja ik denk dat Nick het wel gezien had? Anders kan het toch inderdaad niet haha. Geef je een fortuin uit aan iets wat je nog nooit hebt gezien.

edit: maar ik snap het ook niet zo goed. Of nouja ze werken allebei hard en de merken die zij hebben zijn niet echt goedkoop. Maar wat laatst iemand hier ook al zei, ik hoor nooit iemand over Josh V en ik ken ook eigenlijk niemand die het draagt? Zelfde als zijn jassen die worden toch best wel gezien als ‘fout’. Ook al zijn er natuurlijk wel mensen die daar van houden

Volgens mij is het in Vinkeveen. Laatst in de vlog gingen ze ergens naartoe in de buurt waar ze gaan wonen in Vinkeveen en toen zeiden ze: “ja dan kunnen we de buurt alvast leren kennen.”

WoW jeetje. Zulke jonge kids nog. Heel triest.

Ben het wel met je eens. Heb wel het idee dat mensen echt te snel scheiden. In een volgende relatie komt die zelfde shit ook vaak weer de kop op steken. Vooral sneu voor de kinderen.

Het kwartje valt heel laat, is hij het genie achter Nickelson jassen? :scream:

8 likes

Ja! Hij heeft het bedrijf overgenomen van z’n vader

Ik vraag me altijd af als je een succesvol bedrijf op die manier krijgt of je dan zelf echt nog heel veel moet doen. Vast wel, maar ik vind het toch niet te vergelijken met een bedrijf opstarten.

1 like

Ben ik met je eens! Las wel dat toen Nick het bedrijf overnam het niet zo heel goed meer liep omdat z’n vader er geen zin meer in had en nu wordt het merk in 24 landen verkocht ipv enkel in Nederland dus op zich heeft hij alsnog wel hard moeten werken volgens mij. Maar vaak genoeg is het meeste werk wel gedaan denk ik inderdaad.

Nu lijk ik trouwens een Nick(elson) fan maar las toevallig een interview van hem een paar dagen geleden dus vandaar dat ik dat zo weet haha :yum:

2 likes

Nog een laatste vraag: is het merk naar hem vernoemd of andersom :roll_eyes:

Hahahaha het merk is naar hem vernoemd

Nick el son (als in Nick de zoon). Zijn ouders woonden in Spanje en vonden het blijkbaar leuk om een Spaanse touch aan de naam te geven Hahahaha

46 likes

Wooooooow

2 likes

IS DIT ECHT WAAR WANT DIT IS NU MIJN FAVORIETE TOKKIE-CHIQUE FEITJE EN IK GA HET AAN IEDEREEN VERTELLEN

56 likes

Hahahahaha het is echt waar ja

Heb het even opnieuw opgezocht:

2 likes

Los gezelligitos, donde esta genietos?

36 likes

Hola supermercado

4 likes