Voor de liefhebbers:
Anna Nooshin is (naar mijn mening) toch wel te dun. En te dun is gewoon niet zo gezond net zo als te dik. Maar helaas wordt dit door velen als een ideaal lichaam beschouwd. Ik vind het vooral erg zorgelijk dat er tegenwoordig zo op het maakbare lichaam gefocust word. Waarbij er voorbij wordt gegaan aan het eerste doel van je lichaam, namelijk je in staat stellen om te leven. Daarnaast zijn lichamen ook gewoon aantrekkelijk. Daar hoef je echt geen nare gewoontes of complete operaties voor te ondergaan om dat te bereiken.
Natuurlijk moeilijk oordelen aangezien ik niet anna zelf ben, maar als je meer bikini foto’s post dan ooit heb ik niet idee dat ze op het moment ontevreden is over dr gewichtsverlies toch? Misschien is het niet met opzet eraf gegaan, maar zo te zien is ze er wel blij mee
vond er met het lichaam op expeditie robinson (vooral in het begin van het programma) veel mooier, maar dat is persoonlijke smaak
Iemand anders hier die ook het Instagram e-book van Jenniefromtheblog heeft aangeschaft?
Ben het wel van plan! Even kijken of ik het via werk kan aanschaffen hehe.
Ben er wel benieuwd naar!
Vooral of het dan ineens enorm gaat tochten omdat er zoveel open deuren worden open getrapt.
Ah Anna Liss en haar man gaan uit elkaar
… more info?
@Banananana ze hebben veel meegemaakt. 3 kinderen in een korte tijd, veel verhuizingen met een trage verbouwing ofzo. Dat heeft gezorgd voor barsten in hun relatie en nu willen ze tijd voor zichzelf. Ze zijn wel helemaal oke met elkaar. Verder niks over wie in het huis blijft wonen oid
Ja dit viel me ook al op! Ik word altijd een beetje misselijk van zulk vet haar
Ik heb 'm aangeschaft! Vind het een mooi vormgegeven boek met praktische tips. Ook wel 9,95 waard, had er ook nog wel 14,95 voor betaald.
Dit inderdaad haha, ik heb het vooral gekocht omdat ik Jennie zo tof vind!
Heel bijzonder. Ze kiezen toch zelf voor 3 kinderen en verhuizen en een verbouwing?
Ik snap niet zo goed dat zoveel mensen lijken te vergeten dat een relatie ups en downs heeft en dat het niet altijd leuk is, maar dat je er voor moet werken. En zeker met kleine kinderen is het gewoon overleven en hebben heel veel stellen het zwaar. Maar die fase gaat ook weer over.
Maar sorry zal er nu over ophouden, ik weet dat veel forummers zich ergeren aan mijn mening hierover
Viel me echt op dat haar man ook nooit thuis leek te zijn. Altijd zij alleen met de kinderen.
@En_17_Anderen ja ben ik het mee eens hoor! Maar het klonk in die vlog ook alsof ze even tijd voor zichzelf wilden dus of ze dan ook echt definitief uit elkaar gaan. En we weten natuurlijk het fijne er niet van.
Nu vind ik haar leven sowieso bijzonder. Als in, soms klaagt ze echt over haar drukke leven en de kinderen maar ze doet het allemaal zelf en ze moet blij zijn dat het kan. Ze heeft de tijd, het geld, de middelen (een nanny) om allemaal projecten te doen die ze kan doen terwijl ze drie jonge kinderen heeft.
Tammy Hembrow en Reece zijn ook uit elkaar. Ik vond hun altijd zo’n perfect barbie en ken stel.
Ik heb echt een ongeloooofelijke crush op Daddyhox
Totaal niet relevant gezien je vraag trouwens