Het andere YouTubers/bloggerstopic

Ik weet niet of deze foto zo te zien is, maar zonder de beschrijving had ik niet geraden dat dit over make-up ging.
Als dit mijn moeder was zou ik me kapot schamen.

4 likes

Het zijn maar tieten hoor

29 likes

Ja idd!

1 like

Ik heb niks tegen tieten, wel tegen het plaatsen van dit soort foto’s die duidelijk bedoeld zijn om sexy te zijn en je tieten showen onder het mom van ‘kijk mijn make-up’.
Als ze nou zou zeggen ‘hoi allemaal ik voel me lekkah vandaag kijk es!’ zou ik het beter snappen.

6 likes

Lekker zwoel

1 like

maar ze is toch niet te dun? Zichtbare ribben betekenen geen ondergewicht

Ik ben nog het meeste afgeleid door die highlighter-vlek op het puntje van haar neus. Alsof ze er een dopje op heeft…

6 likes

Ja precies dit en wat @9000 zei bedoelde ik, gewoon de presentatie van haar lichaam en de invloed die dat op (jonge) mensen zou kunnen hebben. Helemaal als je ziet in de comments dat er mensen zijn die dit goals vinden. Af en toe heeft die lizzy v. ligt er ook een handje van.

2 likes

Hmm, ik vind BMI altijd een beetje lastig gezien er zoveel meer invloeden zijn dan lengte en gewicht. Bedoelde in ieder geval dat ik niet vind dat omdat ze is afgevallen, en hierdoor slanker is, ze gelijk een slecht beeld geeft. Ik vind haar zeker geen extreem beeld weergeven, gewoon een slanke vrouw. Ik realiseer me wel dat verschillende mensen een ander beeld zullen hebben van ‘te dun’ en ‘te dik’ en dat speelt hier natuurlijk ook in mee.

Je bent als ‘bekend’ persoon niet verantwoordelijk voor anderen. Dat gezegd te hebben, het zou sowieso helpen als jongeren tijdens de opvoeding meekrijgen dat je beter voorbeelden dichter bij huis kan zoeken.

Het zou is leuk zijn als ze bijvoorbeeld met iemand anders wat onderneemt en dan niet haar zusje of moeder. Of een reeks v(l)ogs zou maken waarin ze met iemand anders iets doet wat ze normaal nooit zou doen (desnoods met andere sporters).

1 like

Hmmm, dat ben ik niet helemaal met je eens. Je bent toch ‘influencer’ en wilt mensen niet de verkeerde kant op ‘influencen’ lijkt me. Je bent inderdaad niet verantwoordelijk voor anderen, maar ik vind wel dat je een verantwoordelijkheid hebt naar je publiek toe (wat vooral uit jonge meiden bestaat, die denk ik best gevoelig voor dit soort beelden kunnen zijn).

Op het gebied van ANnemerel ben ik het wel met je eens;)

3 likes

Ik dacht van tevoren dat een zwangerschap niks voorstelde maar daar ben ik heel hard van terug gekomen haha. Het is echt behoorlijk zwaar. Het is het allemaal wel waard, maar als ik me zo zou voelen zonder dat ik zwanger was, dan was in direct naar de huisarts gegaan om erachter te komen wat er mis is met me.
Het idee van zwanger zijn is leuk, het lichamelijke aan zwanger zijn is pittig.

Jip Heldoorn is zwanger van baby 3! Of was dit al gezegd?

7 likes

Wilde ik ook net komen posten!

1 like

Zoiets vermoedde ik al toen ze zoveel in het ziekenhuis lag en afgevallen was.
Ook omdat ze het al een tijdje probeerden.

Wel echt heel fijn voor ze. Hoop dat de rest van de zwangerschap minder zwaar zal worden.

1 like

Candice (vrouw van Casey Neistat) is zwanger!

16 likes

Het is een te eenvoudig leidraad als je het mij vraagt. Mensen die enorm veel spiermassa hebben, hebben volgens hun BMI bijvoorbeeld overgewicht. Ik ben slank, maar ik heb een te hoog vetpercentage en dat is ook niet gezond. Ik denk dat je nooit van een ander kunt zeggen of zijn (slanke) lichaam gezonde verhoudingen heeft - uitzonderingen daargelaten natuurlijk.

never mind spuit11

Casey zegt wel eens dat hun huwelijk geen tweede zwangerschap zou overleven. Ik hoop dat dat niet zo blijkt te zijn

ik luister ook naar hun podcast waarin zij ook erg eerlijk zijn over hun relatie. Heb het idee dat zij beide echt geen makkelijke mensen zijn maar ik vind ze allebei zo tof

1 like