Valt het meer mensen op dat anna de laatste tijd best vaak foto’s plaatst waarop je kan zien dat ze erg is afgevallen/dun is? De laatste ook met die botten zo naar buiten, vind toch dat je met zoveel jonge volgers er op moet letten (ookal zijn er mensen van zichzelf zo slank). Het idealiseert zo’n lichaam een beetje met die foto’s. Je ziet ook weer zoveel mensen reageren met ‘oohhh echt goaaalllss’.
Ik vraag me bij haar wel af of het een bewuste keuze is om af te vallen, of dat haar drukke leven (stress?) de reden is. Niet dat het uitmaakt, maar kan me voorstellen dat dat laatste je echt kan slopen
Nogmaals ze kiest er zelf voor! ik heb echt 0 medelijden.
Huh afvallen is toch niet altijd iets wat je zelf in de hand hebt?
Hier reageert ze dat ze veel gezonder eet en dat het daardoor komt?
Ik weet het niet, ze antwoord wel dat het komt door gezonder te eten en ze zich er heel top bij voelt-haar goed recht.
Nee maar zoveel reizen wel.
Haar stiefvader is ook net overleden he? Kan er ook mee te maken hebben. Vind dat je raar hard oordeelt.
Ja het lijkt me ook dat dat meespeelt!
Maar daar heb ik het toch niet over? Heb het over de stress van al dat reizen.
Vond de ontknoping van Thomas z’n stalker een anticlimax.
Oh is dr een ontknoping? Was het helemaal vergeten haha. Oke ik ga 3x raden.
- Het is nep met een soort voorlichting gelul erbij
- Het is een meisje of dat ene meisje die fan is.
- Het is een jongen die zegt dat tie het nooit meer zal doen bla blaaa.
Spoiler
Samenvatting
Geen van bovenstaande
Ik heb het gezien haha. Zo saaai
Nu graag de spoiler met wat het wel is haha
Samenvatting
Thomas die zich voordoet als Lisa spreekt met hem af. De man appt later dat hij niet kan. Meisje van het eerste filmpje komt erbij, omdat zij happn heeft. Ze zien dat hij op een gegeven moment 250 meter uit de buurt is. Bellen aan bij een appartement, maar gebeurt niks. Dan fast forward naar 2 weken later. Thomas zegt dat hij weet hoe de stalker heet enzo. Thomas gaat naar het politiebureau, er volgt een beetje voorlichting en op het einde zegt hij dat hij aangifte gaat doen. Dat was het.
Ja valt ik ook op. En ik bedoel het niet verkeerd maar op sommige beelden krijg ik echt asociaties met die bekende tweeling. Ben de namen even kwijt. Op bepaalde beelden vind ik haar gezicht er net zo ‘uitgemergeld’ uitzien. Bedoel dit niet als shamen maar ik vind het wel jammer want ik vond haar juist zo bloedmooi. Misschien komt het ook door de tijd rond haar overleden liefvader.
Anna vertelde in de mukbang met Mascha dat ze van de een op de andere dag geen trek meer had in suiker.
Had ik dat maar
Olsen-twins toevallig?