Het andere YouTubers/bloggerstopic

Over Annemerel: Ja ik vind haar ook steeds oninteressanter om te volgen helaas… Leuk dit zogenaamde topsportplan voor haarzelf, maar haar volgers hebben er heel erg weinig aan (tenzij als je haar boek gaat kopen), want online zag ze er komende weken denk ik niet veel over delen.
Verder gaat het de laatste jaren steeds meer alleen maar over hardlopen, eerst vond ik dat wel leuk ter afwisseling, maar nu draait haar leven bijna nergens anders meer over. Heel erg saai. Haar blog lees ik echt nooit meer. Alleen maar run baby runs en de duizendste hardloopvragen beantwoord, en voor de rest herkauwing van alles. Zonde. Tuurlijk draaien haar blog en haar youtubekanaal om haar en hetgeen ze leuk vindt, en dat is hardlopen nu duidelijk, maar dat is ook het enige onderwerp zowat.

3 likes

Ja ik ben het hier mee eens. “Vroeger” ging het nog wel eens over fashion of reizen maar nu is het alleen maar hardlopen. Heb zelf niks met hardlopen en volg nu alleen nog af en toe uit gewoonte.

1 like

Ik denk dat ik hetzelfde zou zijn als Monica als zwangere vrouw. Wil graag kids, maar zwanger zijn lijkt me niks haha. Ik vind haar vlogs nog best leuk om te kijken.

3 likes

Ik volg Denise (iamtheknees) eigenlijk niet, maar stuitte net op een video.

Wat ziet zij er mooi uit zonder make-up! Vind haar sproeten en huid echt jaloersmakend. Haar gezicht met make-up oogt vaak wat ouder/mevrouw-achtig. Niet mijn ding.

2 likes

Het is weinig vernieuwend, ik kan me voorstellen dat ze dit niet voor langere tijd kan blijven volhouden. Denk dat dat misschien soms een valkuil kan zijn als je zoals zij werkt, zonder af en toe input van andere mensen ofzo. Tenminste, daar lijkt het op. Kan me voorstellen als je ergens op een redactie werkt dat je elkaar kan inspireren of inhoudelijke feedback krijgt. Onsamenhangend dit:P Maar het lijkt me zelf lig een saaie manier van werken

Vind Annemerel zo vreselijk saai :sleeping:

3 likes

Die video van haar met dr oma, waar ze primark outfits voor haar shopt is echt geweldig

7 likes

Ik vind het ook oprecht jammer dat er dit jaar geen nieuwe Italievlogs komen (denk ik dan… misschien ook wel hoor)!

Monica en Lars gaan op vakantie! Maar dan is ze nog geen 36 weken zoals ze zelf zegt.
Want never nooit dat ze dan nog een vliegtuig inkomt.

Bedoel je naar aanleiding van die foto met ‘hondjes die op vakantie gaan’ ofzo? Ik dacht dat eerst ook, maar daarna bedacht ik me dat het misschien gewoon een foto is van toen ze naar marbella gingen? In de vlog van maandag zei ze ook dat ze met verlof gaat en geen reisjes en lange opname dagen meer doet.

Echt precies dit heb ik ook. Ik vond haar leven vroeger ook nog wel wat spannender dan nu. Het enige wat ze eigenlijk dagen lang doet is slapen, eten, hardlopen en op bezoek bij familie. En als ze alles gaat achterhouden voor haar trainingsplan stop ik denk ik helemaal met volgen, want heb geen zin om te wachten tot dat boek uitkomt

1 like

We zullen het zien haha! die instastorie bedoelde ik idd.

1 like

Ja, die vond ik ook heel leuk! Ik kijk eigenlijk alleen iets van haar, als het op het forum genoemd wordt :see_no_evil:

Ik zie nu net op haar story dat ze in Amsterdam, in een hotel aan het ontbijten is. Dus denk dat het een oude foto was.

Jaaa al heeft ze me wel geinfluenced hahha! zit ik weer vliegtickets te kijken, terwijl m’n vakantiebudget al op is. :sob:

1 like

ja deze is hier al eens geplaatst hahaha. Kijk ook even die schapen die gewoon gekopieerd en geplakt zijn maar dan gespiegeld :joy:

7 likes

Dat zou ik echt jammer vinden! Ze gaat namelijk meestal naar dezelfde camping als ik ga in Italië haha :star_struck: We gaan het zien… beter maakt ze wel gewoon vakantievlogs.

Hahaha die schapen foto blijft geweldig.

3 likes

Beautynezz (wij zijn totaal niet haar doelgroep i know) wordt echt steeds knapper! Opeens een “volwassen” meisje in plaats van een kind.

10 likes

Ik vind haar ook zoooo leuk he!

1 like