Het andere YouTubers/bloggerstopic

Kon het niet goed horen :cry: hoopte op een rapper sjors accentā€¦

1 like

OkƩ doe ik je ooit eens sturen! Kan ik wel nadoen haha

2 likes

Ik hou van Nienke Plas. Of moet dit naar het opbiechttopic?

6 likes

Heeft iemand de nieuwe vlog van Monica gezien? Vind dat ze nog best veel onderneemt voor iemand die 36 weken zwanger is. Elke dag mensen over de vloer enzo, word er al moe van als ik er naar kijk en ik ben niet eens zwanger

1 like

Ik ooooook! En Frenky Dean is het leukste kind ever!! En Resley vind ik ook geweldig omg

3 likes

Willemijn heeft al een tijdje in haar Instagrambio staan: Mommy & lifestyle blogger. Dus ik denk dat ze zichzelf wel echt zo zien alleen nooit de overstap duidelijk benoemd hebben.

Ik heb Monica eigenlijk nooit gevolgd, ben pas sinds een paar weken haar vlogs gaan kijken, maar wow, al 36 weken nu? Dat gaat wel hard! Zij vindt zwanger zijn volgens mij niet heel boeiend toch? Ze heeft het er nooit echt over volgens mijā€¦

@krabpaal volgens mij vindt ze het best wel kut. Als ze er iets over zegt is het best wel negatief. Volgens mij heeft ze er vooral veel moeite mee dat haar lichaam zo verandert. Wat ik ook wel snap.

Hoop wel echt dat ze veel gaat vloggen nog en ook na de bevalling! Ik volg Monica al vanaf het begin en ook al vond ik haar sommige periodeā€™s ook echt stom en lui vind ik haar, sinds ze weekvlogs plaatst, wel weer leuk. Dus ben echt benieuwd naar de baby!!

10 likes

Me toooo! Ik denk serieus dat zij op dit moment de enige is waarvan ik echt nog ā€œgenietā€ van de vlogs. Nouja genieten is een groot woord, maar ik kijk ze wel echt met plezier haha.

2 likes

Haha nee ze zegt alleen dat haar tenen net bifiworstjes lijken door het vocht maar verder niks idd

1 like

Volgens mij wil Monica gewoon lekker weer van alles kunnen eten en drinken en duurt het nu te lang voor haar.

3 likes

Haha ja in de laatste vlog ook ā€œIk wil gewoon lekker op een terrasje zitten en wijn drinkenā€¦ nouja dat kan natuurlijk sowieso nietā€¦ā€
Leek bijna alsof ze zich versprak. (Niet dat ik denk dat ze drinkt hoor, maar ze was duidelijk even vergeten dat ze zwanger is)

1 like

Nou ik vond haar wel heel lief en oprecht toen ze zei dat ze zo graag haar kindje wilde zien en dat haar geduld opraakte.

2 likes

Ja vond ik ook, maar denk ook dat ze nu de mindere kanten van de zwangerschap ook ervaart. Bijvoorbeeld dat ze haar schoenen niet meer paste en nu niet een broodje filet americain kan eten.

Ja ik ook, krijg juist helemaal niet de indruk dat ze het niet leuk vindt. Of iig niet minder leuk dan de gemiddelde hoogzwangere vrouw.

1 like

Geen idee hoe ik hierbij ben beland, maar ik kwam net het kanaal ā€˜Mama Sabineā€™ tegen. Ze is 22 en 9 weken zwanger van haar 4e kind. Pffff, moet er niet aan denken man :open_mouth:

Oh haha zie nu pas dat dat echt oude videoā€™s zijn.

1 like

Ik was echt hard Annemerel-fan maar merk dat haar volgs/blogs me steeds minder boeien. Haar nieuwe project klinkt heel leuk (16-weken trainen als atleet) maar denk dat haar content daardoor nog minder boeiend worden gezien ze natuurlijk de info bewaard voor haar boek. Voorspelling: vlogs vanuit bed want moe door trainen blablabla. Actie willen we

13 likes

OMG ik weet niet of ik dit wilde zienā€¦

2 likes

jammer he, kan aan de ene kant niet wachten tot de berlijn marathon en haar boek, maar kijk zoveel liever naar de precieze voorbereiding nu dan dat ik het achteraf moet lezen :frowning:

2 likes

Ik kijk toevallig nu haar Italiƫ-vlogs terug, die vind ik echt het allerleukst van haar. Vroeger las ik haar blog heel graag, maar daar kijk ik eigenlijk niet meer op.

4 likes