Het andere YouTubers/bloggerstopic

Ik ben er mee eens dat deze avocado prima eetbaar is! Moet wel zeggen dat alhoewel ik de coop itens haat, de reden dat ik daar soms heen ga is omdat de avocado’s daar echt 10x beter zijn. Dus misschien moet de appie gewoon ff een andere leverancier kiezen

2 likes

Zat al te kijken wat het probleem eigenlijk was…

1 like

het is wel irritant als dat vruchtvlees zo aan die pit blijft zitten maar als dat t ergste is

4 likes

Volgens mij zijn die beelden uit januari maar heeft ze die vlog nu pas geüpload

1 like

Hahaha ik begon al aan mezelf te twijfelen. Dat ik de stories in mijn hoofd had omgedraaid! Het is ook echt iets voor Lip idd…

Ik snap het wel hoor. Die avocado is zo niet instagramable.

11 likes

Waarom koopt ze niet van die wat me avocado’s dan? Zijn bij mijn groenteboer lekker €2,50 per stuk, maar dan nog nooit een bruin vlekje gezien en altijd zo lekker zacht als een wolkje

Ik koop deze overigens misschien 2x per jaar hahaha veel te duur

Ik ook! Ik werk op maandag altijd tot 1 en dan kom ik thuis en dan ga ik lunchen met hun vlog erbij. Nu had ik echt een momentje van ‘oh ja eh wat nu’ :frown:

Hoewel ik die van Willemijn wel altijd veel leuker vind dan die van Martine. Ik heb nog steeds het idee dat Martine onwijs moet groeien in haar rol als moeder en dat is natuurlijk op zich helemaal prima, maar wel minder leuk om naar te kijken vind ik. Daarnaast lijkt het ook heel erg alsof ze een single mom is, wat ik ook altijd beetje naar vind ofzo omdat ze wel gewoon een man heeft?

2 likes

Dit stond net op twitter. De video is niet meer beschikbaar, maar blijkbaar komt er een nieuwe serie aan op 2WMN?

1 like

Haha wat lelijk

1 like

Vond het wel opvallend dat in dat stukje op 2WMN niets staat over juist wel of niet een mommyblog worden. Dat zijn ze in mijn ogen al tijden eigenlijk…

Dit plaatje hierboven zegt in mijn ogen al genoeg, gaat alleen maar over kinderen en moeder (oh nee mama) zijn.

4 likes

Ja echt elk onderwerp heeft wel één of andere link met moederschap. Is bijna geforceerd vind ik

Ik probeer geen grapje maken over “er vol in zitten” en de tumbnail van Martine :zipper_mouth_face:

21 likes

Oke oke. Gregor gaat mee… maar nu wil ik wel weten wie het is en of dit echt is.

@Oprah ik heb heel die vlog gekeken om te kijken of jij een enorm limburgs accent hebt…

2 likes

Ja, ik keek vorige week de vlog van martine met dat stuk waarin ze vertelde dat ze denkt dat het allemaal leuk wordt als ie ouder is en ze dan wel weggaan mist (met die markt) en soms alleen maar moedert en werkt. Ik snap dat ze het in de vlog laat, want het is wel eerlijk, maar ik werd er eigenlijk vrij ongemakkelijk van. Dan is het verschil met ‘supermama’ Wil opeens wel heel groot. Vond het eigenlijk ook best zielig voor haar…

1 like

Ik ben helemaal pro eerlijkheid over het moederschap, maar dit soort verhalen (die ik ook heel veel in mijn omgeving hoor, oa. hoe moeilijk kinderen en carrière te combineren zijn) maken mij als -voorlopig nog- kinderloze enorm onzeker over het moederschap.
Ik geloof bijna niet meer dat het bij mij misschien wel leuk en niet onmogelijk wordt omdat ik zo veel tegengeluid hoor… heb hierdoor lang getwijfeld of ik het wel wou en wel zou kunnen.
Vind Willemijns aanpak en instelling daardoor heel verfrissend, zo’n types heb ik niet in mijn kennissenkring…

8 likes

Ja precies. Ik snap heel erg dat die gevoelens er zijn en wil dat ook niet shamen of zo want het is juist top als moeders daar open over durven zijn! Maar ik persoonlijk zou een tv programma daarover bijv. ook vermijden omdat ik er zelf ook onzeker van wordt, zoals @LapizLazuli ook zegt. Dus dat maakt dat ik haar vlogs soms niet prettig vind om naar te kijken omdat ik overal een soort onderliggende negativiteit lijkt te voelen of zo.

2 likes

Ja dat! Ik wil het ook zeker niet shamen en ik denk zeker dat er een aantal mensen/moeders die kijken er juist iets aan hebben om dit te horen. Ik kijk de vlogs echter ter ontspanning en vind die negativiteit niet zo prettig om nr te kijken. Begin mn dag dan niet zo lekker ofzo (kijk het vaak ‘s ochtends). Naja #firstworldproblems natuurlijk

Sowieso wel!