Het andere YouTubers/bloggerstopic

Een jongen met mooier haar dan Noor.

16 likes

Hij lijkt qua gezicht heel erg op waylon vind ik.

Ik heb net ruim 10 minuten met ergernis en verbazing naar de nieuwste vlog van bibi gekeken. Ze lijkt wel manisch ofzo? Continue gekke stemmetjes en vooral heel veel nep gelach? Het oogt allemaal heel nep en gemaakt ofzo?:thinking:

2 likes

Zooo wat een ijdeltuit zeg, kijk deze foto ook dan https://www.instagram.com/p/Bgyon5tAmGt/?taken-by=giarogiarratana

1 like

Wauw ik vind hem echt mega-aantrekkelijk.

1 like

Ik ben wel jaloers op zijn haar😅

1 like

Ja ik zou dat haar zelf ook wel willen hebben ik vind hem alleen echt totaal niet aantrekkelijk.

5 likes

Haha zo zijn al die foto’s toch? Ofwel nep-nonchalant of nep-spontaan. Vreselijk dit soort figuren.

6 likes

Ja ik weet niet ik zie wel heel vaak meisjes met zulke accounts, jongens niet echt. Of is dat ook een ding, zijn er ook hele ladingen instagramboys met zulke foto’s?

Jaaaa! Vond ik ook!
Plus dat het al best lang geleden lijkt aangezien ze in winterjas loopt en sushi eet?! Daar zegt ze verder niets over…
Heel bijzonder.

Ja ik bedoelde eigenlijk dat al zíjn foto’s zo zijn, was inderdaad niet duidelijk zie ik.
Ik heb geen idee of er veel van dit soort mannen op IG zijn? Ben ik eigenlijk wel benieuwd naar, is altijd fijn om iets achter de hand te hebben als ik me wil ergeren.

1 like

Ja bij mannen kan ik me toch iets beter lekker ergeren aan al die aanstellerij en ijdelheid. Bij zulke vrouwen op instagram zit er toch altijd een klein beetje jaloezie bij omdat ze ook altijd fucking knap zijn en een perfect leven en lichaam (lijken te) hebben.

3 likes

Hij heeft ook meegedaan met dancing with the stars in Italië en stond in de finale. Dus voor wie zn manen wil zien wapperen, klik onder

6 likes

Dit vroeg ik me dus ook af!

1 like

als we instagram moeten geloven was het in maart https://www.instagram.com/p/Bfxe6iVBTCI/?taken-by=bibibreijman

Ik vind het toch wel jammer van Willemijn en Martine.

Ik volg die video’s en vlogs echt totaal niet. Het is iets te huisvrouwerig.
Mmm, dit geldt eigenlijk ook voor die hele blog haha. Alsnog, ik lees liever dan ik youtube kijk, ben een minderheid hierin aan het worden denk ik…

1 like

:face_with_raised_eyebrow:

8 likes

Huh die avocado is toch prima? Sowieso is avocado moeilijk in te schatten maar van een bruin plekje ga je niet dood…

28 likes

Pff ben je toch echr zelf bij Lip. Avocados kan je best makkelijk uitkiezen, even knijpen.

1 like

Ik zie ook niet wat er mis mee is? Het is toch ook niet de ‘schuld’ van de ah, hoe zouden zij kunnen weten dat er een bruin plekje in de avocado zit als je het open snijdt

9 likes