Het andere YouTubers/bloggerstopic

Heb je al gezien dat hij daar nu mee bezig is? :slight_smile: echt heel lange video’s ook

Vroeger nam iedereen het zo serieus, iedereen postte een bepaald aantal video’s (sowieso meer dan nu) op vaste dagen op vaste tijdstippen. Nu zijn er (in totaal, niet per persoon) veel meer sponsordeals te krijgen vergeleken met toen en is de concurrentie groter en gaat iedereen zo maar posten wanneer ze er zin in hebben? Echt raar vind ik dat. Ik weet nog toen ik echt na school kon balen als bv Teske toen nog niet had gepost want toen was het echt abnormaal als iemand niet op zijn vaste tijdstip had gepost. Wat een tijden…

4 likes

Eens!

Volgt er iemand Myriam Ahmadi? Ik vind haar echt het schoolvoorbeeld van iemand die is gaan vloggen om gratis spullen binnen te harken. Er gebeurt ook gewoon niks in de vlogs.

He maar zijn er in deze wereld van on demand kijken nog zo veel mensen die op bepaalde tijden klaar zitten dan? Dat vind ik juist onlogisch! Ik kijk youtube wanneer ik zin heb, en als dat filmpje van een bepaalde youtuber niet online staat, nou 20 andere hoor. Dan komt dat een andere keer wel weer.

5 likes

Echt een profiteur van dr vent. En iedere x die kuthand door die kutkrullen aaarghhhhhhhvhh.

2 likes

Ja da’s ook wel waar!

Ja, maar ik vind het helaas wel tegenvallen

Ja jeetje weet niet waarom ik het heb gekeken, maarin die video is die alleen maar betweterig en verwijtend. Heb helemaal niks met Famke, maar ze verdient echt een veel leukere jongen dan Tim!

1 like

Queef of jetlags is aan het facetimen met een dude… kan iemand me uitleggen wat ik zie?

Ja hij probeert precies echt om allerlei vleesgerechten (of zuivelgerechten) te maken met vegan vervangers in plaats van wat meer gevarieerd te eten…

1 like

Jaaaa dat ik “baalde” als ik 6e uit was (14:05), want dan moest ik nog een uur wachten op alle tweede artikelen en filmpjes van de dag om 15:00. Dat was echt zo leuk!!

2 likes

Haha ja ze kan er echt niet van afblijven. Vraag me af wat ze de hele dag doet, het lijkt me zo ontzettend saai.

1 like

Jemig, is ze nou weer van Twitter af gegaan?! Zou het een schreeuw om aandacht zijn dat ze hoopt dat mensen haar gaan berichten of ze ajb weer terug wil komen? Dit is de tweede keer nu toch dat ze een “pauze” neemt in korte tijd?

1 like

Je ziet Giaro Giarratana…

1 like

Oprechte vraag, hoezo? Het is toch aan haar wanneer ze wel/niet op twitter zit. Kan zo niet snappen dat mensen zich daar zo mee bezig houden

1 like

Ik zag mezelf in de vlog van Jill en ik dacht, Oprah wat zag je er vreselijk uit vrijdag HAHAHA!

2 likes

Nou ik vond je leuk hoor in de vlog! :grin: ik denk dat veel meiden (inclusief ik) zichzelf niet graag terug zien naast mega knappe Jill :joy:

1 like

Die man doet mij ontzettend denken aan Chris Cornell van Soundgarden. Met als verschil dat Chris ontzettend getalenteerd was en deze man mij een ontzettend egocentrische vibe geeft.

4 likes

Hij zat bij mij op de middelbare school haha. Liep toen altijd in Uggs en een cowboysbag casual over zn schouders door school rond. Als ik toen eens had geweten hoe bekend (en sexy) hij nu zou zijn…

4 likes