wat stom dat is smeerkaas
zucht
ik vind 't trouwens wel dom, wat ze doet. dit kan nooit leuk zijn, geloof ik geen seconde.
wat stom dat is smeerkaas
zucht
ik vind 't trouwens wel dom, wat ze doet. dit kan nooit leuk zijn, geloof ik geen seconde.
Huh, zijn ze dan getrouwd?
Omg ja dat intro?!?!?! âWelkom dat je kijktâ echt ik zou de link wel willen plaatsen zodat men kan mee cringen maar gun hem de views niet
Vind het zo sneu dat hij dit soort dingen nu nog plaatst
Denk dat het ook scheelt dat hun mannen ook werken en dus niet het hele gezin afhankelijk is van het inkomen van 2WMN
Dus er is privé iets niet goed bij Noor en dan lees je een comment, dat Sander voor de zoveelste keer is vreemd gegaan en dat ze uit mekaar gaan.
Hoe komen mensen er toch op en waarom zou je zoiets commenten.
Co? (Zo heet ze toch? Die met die rode haren?) Ik vind haar in de vlogs van de huismuis altijd heel leuk!
Edit: huismuts uiteraard autocorrect vindt huismuis leuker
Ik vind âdat introâ ook wel cringe
Ik ga wel kijken! Ze reist natuurlijk ook veel, dus hopelijk legt ze daar de nadruk een beetje op!
Lekker ongemakkelijk filmpje wel
love Co!
Is het al lang uit tussen Jessie en Bas?
Ik denk het niet want hij zei iets over die trouwring en toen later zei die âheb je mn ringen nog omâ. Maar hij is sowieso nogal onduidelijk
Kim ter Stege
Over Nikkie en haar broertje, wat natuurlijk heel triest is; van de week hadden een paar leerlingen het over YouTube en zei iemand ânikkietutorials broertje is overledenâ en een ander reageerde âja lekker boeiend dat boeit helemaal niemandâ.
Ik schrok er echt van, klonk zo gemeen! Maar liet me wel extra inzien dat kids van die leeftijd (14,15) niet beseffen dat er een echt persoon achter zit.
Ik vind mensen niet zo snel dom, maar die Tim spant wel echt de kroon
Dat gedicht ook voor Famke man man nan
Ik dacht een week of 2
Ongelooflijk
Ik vind de eerste vlog van Co wel leuk! Vooral met die visuals ook
Ik ben benieuwd hoelang de twitter afwezigheid van Sanne gaat zijn. Ik gok 2 weken.