Het andere YouTubers/bloggerstopic

wat stom dat is smeerkaas

zucht

ik vind 't trouwens wel dom, wat ze doet. dit kan nooit leuk zijn, geloof ik geen seconde.

Huh, zijn ze dan getrouwd?

1 like

Omg ja dat intro?!?!?! “Welkom dat je kijkt” echt ik zou de link wel willen plaatsen zodat men kan mee cringen maar gun hem de views niet

3 likes

Vind het zo sneu dat hij dit soort dingen nu nog plaatst

1 like

Denk dat het ook scheelt dat hun mannen ook werken en dus niet het hele gezin afhankelijk is van het inkomen van 2WMN

4 likes

Dus er is privé iets niet goed bij Noor en dan lees je een comment, dat Sander voor de zoveelste keer is vreemd gegaan en dat ze uit mekaar gaan.

Hoe komen mensen er toch op en waarom zou je zoiets commenten.

1 like

Co? (Zo heet ze toch? Die met die rode haren?) Ik vind haar in de vlogs van de huismuis altijd heel leuk!

Edit: huismuts uiteraard :joy: autocorrect vindt huismuis leuker

3 likes

Ik vind ‘dat intro’ ook wel cringe

3 likes

Ik ga wel kijken! Ze reist natuurlijk ook veel, dus hopelijk legt ze daar de nadruk een beetje op!

Lekker ongemakkelijk filmpje wel

1 like

love Co!

Is het al lang uit tussen Jessie en Bas?

Ik denk het niet want hij zei iets over die trouwring en toen later zei die “heb je mn ringen nog om”. Maar hij is sowieso nogal onduidelijk

Kim ter Stege

1 like

Over Nikkie en haar broertje, wat natuurlijk heel triest is; van de week hadden een paar leerlingen het over YouTube en zei iemand ‘nikkietutorials broertje is overleden’ en een ander reageerde ‘ja lekker boeiend dat boeit helemaal niemand’.
Ik schrok er echt van, klonk zo gemeen! Maar liet me wel extra inzien dat kids van die leeftijd (14,15) niet beseffen dat er een echt persoon achter zit.

1 like

Ik vind mensen niet zo snel dom, maar die Tim spant wel echt de kroon

Dat gedicht ook voor Famke man man nan

2 likes

Ik dacht een week of 2

Ongelooflijk :eek:

1 like

Ik vind de eerste vlog van Co wel leuk! Vooral met die visuals ook :ok_hand:t2:

Ik ben benieuwd hoelang de twitter afwezigheid van Sanne gaat zijn. Ik gok 2 weken.