Het andere YouTubers/bloggerstopic

Ja, heb het idee dat ze tegenwoordig alleen maar een uithangbord voor reclame is, zit niet meer zoveel eigens bij. Zou het best wel interessant vinden als ze een keer de meer zakelijke kant van het werk zou laten zien of belichten hoe ze dat nou allemaal doet ofzo, dat is denk ik zoveel inspirerender dan dit standaard ‘kijk mij een lekker wijf zijn’ (al is dit misschien deel van het hele businessmodel).

1 like

Hoe kun je je nou comfortabel voelen in zo’n veel te klein bikinitopje

1 like

Iemand deelde op egf een keer een vlog van LA Sisters en ik vond het echt vreselijk, maar het is nu echt mijn guilty pleasure haha. Ik ben wel jaloers op alle vakanties enzo.

1 like

Haar broer is indd overleden, haar ouders zijn ook niet de gezondste meer en daar heeft ze ook veel zorgen om geloof ik

Goede keuze. Vind hun video’s over het algemeen toch leuker. Veel artikelen die ze de laatste tijd plaatsten klikte ik toch al niet aan, en als ik ze wel aanklikte bleef ik vaak wat op mijn honger zitten (korte/oppervlakkige artikelen, opvulartikelen of lijstjes over dingen waar je als buitenstaander niet zoveel aan hebt).

1 like

Er komt een cabaretshow met Rikkert en Treintje.

7 likes

Meer spon op hun instagram en youtube waarschijnlijk? Of enkel advertorials op hun blog zetten haha.

1 like

Toch wel jammer, het blogtijdperk blijft maar afbrokkelen😅

1 like

2wmn was het enige blog dat ik nog las, jammer dat ze nu nog minder artikelen gaan plaatsen. Ik vond het zo fijn dat zij eigenlijk de enigen zijn die zo open bloggen over persoonlijke problemen. Kan dat altijd heel erg waarderen en hoop dat ze dat nu ook nog blijven doen.

dat ze minder artikelen willen gaan plaatsen kan ik best begrijpen, blogtijdperk is wel een beetje voorbij. Maar ik snap niet waarom ze dan niet een andere vaste dag en vaste tijd nemen? Doordat er nu geen regelmaat in zit ga je uiteindelijk alleen maar lezers verliezen.
Zie dit ook vaak bij youtubers, dat ze zich niet meer aan het upload schema willen houden maar gewoon willen gaan uploaden zonder vaste tijd etc, dat werkt toch niet lijkt me?

2 likes

Ja jammer he! Ik weet dat video’s maken ook wel wat werk is, maar ik kan er toch niet omheen dat ik het een beetje een luie vorm van content vind (dwz, de vlog-achtige video’s en ‘dit heb ik allemaal gekocht’ video’s die je veel ziet). Daarnaast heb ik vaak gewoon geen zin om naar gelul te luisteren maar wil ik gewoon iets lezen. Die video’s zijn zoveel blabla, bij een geschreven blog is er tenminste nagedacht over hoe iets verwoord wordt en wat het punt is. Ik hoop eigenlijk dat er iemand komt die gewoon een kneitergoede blog weer neerzet en het weer wat populairder wordt!

2 likes

ohh mijn god

Hoe is dat afgelopen (goed gekomen)?

Niet haha, Nicolette heeft toen die aflevering afgemaakt en dat meisje verder begeleid haha.

Goed plan haha. Tuurlijk is dat meisje ook fout, maar ik zou ook echt link worden als iemand die toon tegen me aan slaat hoor. Maar ik had al een hekel aan Fajah bij Robinson, dus misschien ben ik niet objectief genoeg.

2 likes

Ja precies dat meisje is ook fout, maar Fajah is hier de volwassene dan kan je echt niet zo doen. Maar heb haar nooit leuk gevonden.

2 likes

Denk dat ze ook wel genoeg verdienen d.m.v. youtube en instagramspon

Ze heeft ook geen opleiding afgemaakt en het lukt haar niet om een stabiele goede baan te vinden

Heeft iemand trouwens dat super sneue gedicht van snapking aan famke gezien? Echt lullig wat hij in dat gedicht van hem zegt, wat een kansloos figuur

1 like

Misschien leuk om er even bij te zeggen wat erin staat

8 likes

Oh ja haha sorry, is een nieuwe serie voor zijn youtubekanaal iets van “all you need is tim”. Hij gaat naar famke dr huis, daar gaat hij haar opwachten tot ze naar dr auto komt. Zij heeft er helemaal geen zin in, maar hij komt toch met zn “gedicht”. Hij zegt o.a. dat hij haar naam gemaakt heeft en dat ze zonder hem nog een saaie baan had als bloemist. Iedereen kent haar nu dankzij hem. En elke keer zegt hij “je moet wel opletten”, omdat ze de andere kant op kijkt. Hij lulde ook iets over dat ze haar trouwring af moest doen als ze met andere boys ging daten. Daarna dwingt hij haar een bosje rozen vast te houden, wat ze niet wil en dan legt hij ze toch in dr auto.
Aan het begin leek het alsof hij haar terug wou, maar dan ben je toch achterlijk als je denkt dat het met zoiets flauws gaat lukken. Anyway, was echt gewoon genant haha