Mijn god, dat tweede huis wat Josh op instagram plaatst. Net een nieuw huis en dan ook nog een mega huis in België. Hoe bizar rijk zijn die mensen!
Ja, echt hè! Vorige keer ook zo’n shoplog met gucci en allerlei dure merken dat ik niet kende. Ik ging het dus toen opzoeken, omdat ik het er zo mooi uit vond zien (wijze les, nooit meer doen bij Josh). Waren het gewoon schoenen van 1.500 per stuk. Had ze er 4 besteld of zo. En nu komt het: het was een impulsieve, help ik ga zo op vakantie snelle shoplog. Omg.
Ik denk ook niet dat bedoeld word dat de foto’s zorgelijk zijn en ze daar te dun is. Maar eerder de boodschap er achter. Ze is op die foto’s slank, en nu nog steeds, maar blijkbaar ervaart ze dit zelf anders. Dat wordt door sommige als zorgelijk gezien.
Noor (queef of jet-lags) heeft een nieuwe post op insta… bekijk m even en vraag je af wat er niet klopt.
Antwoord: zombie apocalypse.
Ze is compleet alleen op straat… geen toerist of bakfietshipster te zien…
Volgens mij staan die insta grieten al om 06.00 op straat. Heb zoiets ooit in een vlog van iemand gezien.
Ben benieuwd
Moest even dubbel kijken, ik dacht dat er een hand bij haar linkerschouder zat
Ja het draait alleen maar om ‘sexy’ zijn in verschillende situaties etc. Boeit een mens dat nou.
Maargoed. We zijn gelukkig niet allemaal 20 minuten per dag kwijt om met je asss alleen maar te dansen voor in je vlog.
Ik vind het ergens best wel triest dat je als vrouw in je 30’s blijkbaar nog zo gefocust bent op je uiterlijk. Denk/dacht altijd ergens dat hoe ouder je werd hoe meer je focus naar andere minder oppervlakkige dingen zou gaan. Niet dat je op die leeftijd serieus een vergelijking maakt tussen telefooncamera en analoge camera door ff sexy te poseren in bikini…
Ik vind Fajah sowieso maar stom.
Ik kan er niets aan doen maar sinds Vier Handen gaat dat sowieso nooit meer goedkomen. Leuk detail hierbij: op haar insta staat de quote ‘if you can stay positive in a negative situation, you win’. Nou, you hartstikke lost.
Wat was er gebeurd dan?
Oh wow 1 meisje gaat los over Sanne. Triest, dat is ook weer niet nodig:
https://twitter.com/romybranger/status/1002922464664530944?s=19 en: https://twitter.com/romybranger/status/1002927260414988292?s=19 …
@Sax precies dat + de opmerking bij Jinek dat vrouwen tegenwoordig dik zijn omdat ze allemaal 2000 kcal eten terwijl je volgens haar maar 1300 nodig hebt. Compleet ongefundeerd. Fajah is echt een gekkie
Mensen hinten vaak naar dat Sanne een moeilijk leven heeft maar wat is er dan eigenlijk? (Oprechte vraag, ik volg haar niet echt maar krijg door van die zijdelingse opmerkingen het idee dat er iets ernstigs met haar/haar jeugd is?)
Ik weet alleen dat haar broer is overleden
Oh, bah :(.