Welke Nikkie?
Wat heftigđ± waaraan is hij overleden?
ach laura heeft wedding kriebeltjes. Zo benieuwd naar haar lookje op haar trouwdagje.
Misschien slecht van mij, maar Ik word wel altijd een beetje achterdochtig als mensen gelijk met dat soort labels gaan strooien. Tenminste, ik denk dat zeggen dat je een burn out hebt veel interessanter klinkt dan; ik zit niet lekker in mn vel, is even niet wat ik er allemaal van verwacht had, eis teveel van mezelf, etc.
Haar views lopen trouwens ook wel terug als je het vergelijkt met vorig jaar, misschien valt dat ook wel tegen, dat je wel er veel werk in stopt en mooie videoâs maakt, maar mensen minder kijken.
Net de nieuwe vlog van Josh gekeken, wat krijgt zij een rotopmerkingen in de comments!
Natuurlijk zit er wel een kern van waarheid in, maar sommige gaan echt veeeeel te ver.
âJe ziet er 10 naar ouder uit door je zwangerschapâ is toch nergens voor nodig?
Ja ik vind de reacties ook echt zoooo overdreven! Ook dat ze eens andere kleding moet gaan aantrekken, jow huismoeke dat jij op je crocs loopt en momjeans draagt hoeft niet te betekenen dat zij ât ook moet doen.
Exactly. Al zou ik het wel leuk vinden om te zien hoe zij positiekleding zou dragen in plaats van alles in haar eigen collectie te proppen, maar moet ze zelf weten toch ze heeft een merk te promoten
Ik begrijp haar geklaag wel maar dat ze 20 keer herhaalt dat het haar derde ab-kuur is, vind ik wel vervelend. Ik zelf vond gewone kleding niet meer lekker zitten tijdens mijn zwangerschap, maar zolang Josh daar geen last van heeft moet ze lekker aantrekken wat ze wil. Haar zwangerschap, haar lijf, âhaar levuhâ
Ik vond inderdaad ook dat ze veel herhaalde. Heel vervelend voor haar absoluut. Maar naar 1 keer misschien 2 keer heb ik het wel gehoord.
Maar anders zou haar vlog nog korter zijn.
Ik ben wel heel benieuwd naar haar huis.
Ik denk dat ze ook baalde dat ze zo weinig boeiends kon laten zien en het gevoel had zich te moeten verantwoorden. Dat ze het daarom zo vaak herhaalde.
Helemaal met jou eens, en om daar nog aan toe te voegen: het is geen wedstrijdje wie zich het hardst en het snelst naar de tyfus werkt. Mensen doen vaak zo afkeurend over anderen die aangeven dat ze het allemaal even nier zo goed trekken want zij zelf doen zoooooveel meer en zij zijn tenminste wel flink en houden het allemaal vol! Nou, gefeliciteerd? Er is verder een groot verschil tussen het druk hebben en veel druk voelen. Ik kan het periodes heel druk hebben maar in een prima flow zitten, en andere periodes minder uren werken maar wel heel erg tegen dingen aanlopen (en me dan schuldig voelen want 'zo veel heb ik toch niet gedaan dus waarom voel ik me dan zo moe/klote). Zo jammer dat mensen zich zo moeten verdedigen als ze eerlijk aangeven dat ze het moeilijk hebben.
Helabaaa! Wat is er mis met mom jeans
grapje ik snap je punt hoor
vergeet de belangrijke levenslessen âgelakt en gewaxt de zwangerschap aantikkenâ en âwat trek je je kinderen aanâ niet!
Ja die vond ik ook nogal vreemd omdat zij degene is die zo baalde van haar zwangerschapskiloâs en er flink aan heeft moeten werken om ze eraf te krijgen
Nail on friggin head
Lotte heeft een tweet geplaatst waarin ze zegt âkijk wat ben ik hier nog slank! En toen vond ik mijn bovenbenen al dikâ met een foto erbij.
Op die foto vind ik haar niet slank, maar onwijs dun. Op dit moment ziet ze er echt prachtig uit, haar buik is super strak en echt helemaal geen vetje te zien. Sanneke reageert dat ze het best zorgelijk vindt die tweet en voor het eerst ben ik het met haar eens.
(De foto wilde ik hier liever niet plaatsen want die is in bikini en dat voelt niet zo goed om hier neer te zetten maar hij staat dus op haar Twitter)
er werd ook al iets over gezegd in het beutyblogtopic, maar vind het idd zorgelijk ja, ook voor haar jonge volgers en haar leerlingen die haar ook volgen
Ik vind Lotte nu een mooi figuur hebben, mooier dan op die fotoâs. Maar ik vind die fotoâs zeker niet extreem/zorgelijk/te dun. (Waarom dit soort dingen op Twitter moeten vind ik dan weer een andere vraag. Denk dat je er inderdaad anderen onbedoeld onzeker mee kan maken. Maar vind andersom ook dus dat je dit niet âte dunâ moet gaan noemen.)
oh god ik doe echt alles fout als ik dat zo lees