Ze roeptoetert toch altijd dat ze die niet heeft, dus die hoeven er ook niet mee te dealen dan.
Ik heb het nog nooit geprobeerd, maar hij heeft welleens mijn jas gebracht omdat ik het te koud vond om 5 min zonder te lopen
En dan flikkert de helft er ook nog af waarschijnlijk als ze een hap neemt.
Hahaha mijn lief kan haar fotoâs echt niet handelen vooral die met pizzaâs of uitgestoken tong. Maar dis ook wel een parel, schandalig kut gewoon
Dit is toch ook geen porem, kom op zeg je neus dichtknijpen en je reet in beeld gooien.
Nee dit vind ik niet mooi.
Hahaha die foto van Noor ik ga stuk. Hoe dat badpak zit en die hand voor dâr mond van hihaho wat een lol haha echt I canât. En maar volhouden dat ze kunst creĂ«ert
Ja volgens mij wel idd haha, maar heb deze borden in AustraliĂ« ook veel gezien met âwallaby crossingâ of âwallabies next 15kmâ oid. Denk dat ze kangoeroes/wallaby achtigen in het algemeen aanduiden? Maar not sure vond het vooral gewoon een leuk plaatje
Heeft ze precies 1 week volgehouden. Zeg dan niet dat je twitter gaat verwijderen en gaat verdwijnen. Twitter is haar uitlaatklep, haar communicatiemiddel met de buitenwereld.
Hahah serieus omdat ze wallaby heet maar een plaatje van een kangoeroe heeft?
Ik zoek de naam van iemand maar kan haar alleen maar lullig beschrijven wat me spijt. Maar het gaat om dat meisje dat net-niet-fotoâs maakt zoals met een lellike bos bloemen op de gracht en een booty-foto met een Hollandse aars. Weet iemand wie ik bedoel?
Sophie Hol?
Yes, bedankt
Haha, het was wel erg typerend. Maar daardoor juist zo lullig. For the record: ik vind it-girls ook vaak stom!
Haha dat er niet bij staat: cracker met roomboter en 10 hagelslagjes
Claire heeft een video gepost waarbij ze uitlegt dat het even niet zo âgoedâ gaat. Het combineren van het vloggen (1 video per week) en werk haar niet lukt. Ze werkt 3 dagen in de week⊠Daarnaast heeft ze met iemand gesproken die aangaf dat als ze zo doorgaat ze in een burn out terecht komt.
Nu heb ik ook in Amerika gewoond maar holy fuck deze meid kan maar beter terug naar Nederland want met deze attitude hou je het niet vol in NY. #rantover
Anna kan ook wel een kappertje gebruiken
ik ben het wel met je eens maar ik vraag me wel altijd af in hoeverre vloggers er ook echt iets mee doen.
Tuurlijk als je richting een burn-out gaat is chillen key maar je moet ook wel aan jezelf/omgeving/situatie werken om niet continue tegen dezelfde muur aan te lopen. Van die vage uitspraken als âik heb met iemand gesproken en die zegt datâ, dan denk ik echt ja leuk dat je buurmeisje dat zegt maar misschien is het beter om concrete hulp te zoeken. Doet ze misschien ook wel hoor maar het komt zo vaag over
Maar het is niet alsof dit een compleet nieuwe situatie is waarin ze zichzelf vindt. Ze heeft dit al eerder gedaan toen ze er zat waarbij ik aanneem dat ze ook perfectionistisch was en waarschijnlijk diezelfde druk voelde. Ik bedoelde mijn bericht niet om te bashen, maar heb moeite met het feit dat ze maar drie dagen werkt (wat in NY echt een extreme luxe is) en 1 video in de week upload (als ze bijv een blog bij moest houden, meerdere videoâs zou moeten uploaden en 5 dagen daarnaast werkt snap ik de situatie compleet).
Maargoed, misschien vergelijk ik haar situatie even teveel met mijn eigen en mijn vrienden daar. Ze verkeert zich namelijk echt een extreme luxepositie en daar hoor ik haar weinig over (in mijn opinie).
Misschien heb ik het niet helemaal goed verwoord. Ik doelde meer op het feit dat ze eerder in NY heeft gewoond waarbij ze ook een vlog per week uploadde waardoor ik denk dat zij ook diezelfde druk voelde/perfectionistisch was. Doordat zij zich dus in dezelfde situatie verkeerde een jaar geleden, denk ik dat er ook andere redenen zijn waardoor het minder goed met haar gaat (bijv. haar vriend&familie missen/geen echte vrienden daar hebben) en wellicht richting een burnout gaat maar dat is mijn optiek.