Het andere YouTubers/bloggerstopic

Aida zet zich op haar Instagram ook af tegen alles wat Anna wel is. Dus het perfecte plaatje, merkengeilheid etc. Grappig wel.

2 likes

Haha zo leuk en lief deze video <3

15 likes

haha ahh zo lief

Ik heb al jaren een kleine crush op Andrew van de food worth it series. Of ik ben vooral jaloers door al het eten dat ze krijgen.

1 like

Wat ik trouwens echt fijn vind aan youtube kijken is dat ik steeds minder zin heb om zelf spullen te kopen? Ik word echt helemaal gestrest van die overdaad aan spullen en kleren van 99% van de youtubers. Als ik weer een video heb gezien van bijvoorbeeld die Annic kan ik alleen maar tevreden mijn huisje rondkijken en denken ‘zo blij dat ik niet zoveel spullen heb’.

15 likes

Dat is een karige hoeveelheid hagelslag. Nondeju.

11 likes

Sinds wanneer is het eten weer op rantsoen?

1 like

HAHAHAHA waar SLAAT dit op? Echt hoor? Denkt ze dat ze van die tien korrels extra hagelslag meteen weer naar maatje 40 schiet? En ook echt de latte met 1 zoetje… mens leef een beetje

6 likes

hahaha ik ga echt stuk hierom, dit kan ze toch niet serieus menen :joy:

3 likes

Ik ga haar weer volgen puur zodat ik me hier weer aan kan ergeren

6 likes

Ik ga gewoon stuk om die paar hageltjes. What’s wrong with her? :rofl:

1 like

Noor heeft volgens mij echt permanente huiduitslag bij zichzelf gephotoshopt :slightly_smiling_face:
Meid je kunt mij niet wijs maken dat dit druppels uit je sproeier zijn

28 likes

Zooooo’n honger!
En daarna zooooo vol!

Serieus zelfs mijn hagelslag huilt van ellende.

3 likes

lekker ook dat badpak zo diep in dr anus gestoken :mask:

12 likes

Wat is dit nou weer voor achterlijk foto. Die chick is niet goed hoor

10 likes

Zij zou toch stoppen met twitteren

36 likes

Als ik mezelf zielig vind ga ik altijd haar tijdlijn lezen want dan voel ik me snel beter

36 likes

Die voorbeelden die ze opbrengt zijn ook super ver gezocht… Met wie bespreek je werkdingen? Nou je familie, vrienden, hond/kat, wie maar wil luisteren.
Daarnaast ken ik persoonlijk niemand die door partner met paraplu wordt opgehaald, maar dat kan aan mij liggen

26 likes

Lijkt Willemijn wel.

1 like

:raising_hand_woman:t2:‍♀️

10 likes