Het andere YouTubers/bloggerstopic

Je kunt toch zeggen: ik wil graag meneer Knol spreken. Die is nu in uw restaurant aan het eten en hij ziet er zo en zo uit.
Toen de mobiele telefoon nog niet bestond was dit niet echt een uitzonderlijke manier van contact opnemen, als ik mijn ouders mag geloven. (Als je iemand dringend moet spreken die je kent dan, niet als je een celeb wil spreken waarvan je toevallig weet dat die daar zit.)

3 likes

oja tuurlijk, zal best. vond het gewoon grappig dat hij ergens in de middle of nowhere zit en ineens komt die vrouw aanzetten met die telefoon. Maar eigenlijk is het gewoon sad dat het zo gaat.

1 like

Ga me maar weer eens wagen aan de vlog van Jamie Li.

1 like

Ja en het feit dat dit een ā€˜volwassenā€™ vrouw is, belachelijk hoe compleet geobsedeerd die is met zichzelf. Doet sowieso een beetje of die Bibi haar BF is in plaats van stiefdochter.

5 likes

Tati ruimt haar complete makeup collectie op en ik ben jaloeerrsssss

3 likes

.

De vlog van monica is klaarblijkelijk te laat? Mensen zijn echt niet ok hoor :woman_shrugging::woman_shrugging: Hoezo wens je iemand een doodgeboren kind om een VLOG, jongens het is maar een vlog?:face_with_raised_eyebrow:

Edit: ooh oops ik ging netjes de naam weghalen, maar zie dat die nu alsnog boven staat :woman_facepalming:

Edit 2: ok, toch ff angepast. nu heb ik wel alles doorgekrast geloof ik

4 likes

Ik zou daar echt niet mee kunnen dealen, gaat way way te fur.

3 likes

Hier zouden ze echt eens wat mee moeten doen.
Adres achterhalen en dan even samen met die ouders erbij een gesprek voeren. Is toch fucking niet normaal.

7 likes

Wtf!? Kan echt niet.

Ik kwam hier om een instagramaccount posten wat ik tegenkwam in de comments bij Marsa: https://www.instagram.com/justingeuze_/
Wtf?

5 likes

Jeetjeā€¦ gaat echt veel en veel te ver.

Laatst ook geprobeerd. Volgens mij doet ze niks anders dan een halfjaar terug maar ik vind er echt niks meer aan?
Misschien is dat eigenlijk het probleem. Elke keer hetzelfde riedeltjeā€¦

1 like

Ze geeft er masterclasses over, dus ze zal wel weten dat het werktā€¦

:neutral_face:

Whatā€™s next Drake & Vera Camilla, Britney Spears en Gregorrrrrrrr. Sommige mensen hebben echt te veel vrijetijd.

4 likes

Ik had het ooit veranderd naar ā€œtietenuitderimboeā€ zo noemden we ons gastenboek ooit. Nou dat werd heel snel weer veranderd naar ā€œvriendinnenā€ geez haha. Want 1 moeder had dat gezien van een vriendin op haar telefoon. Eh ja dus

3 likes

We hebben het soms over de karige broodjes van Wil maar kijk naar de cracker met roomboter en hagelslag op Debbie haar instastorie :rofl:

4 likes

Hahahhahahaha jezus wat zielig

1 like

Welke hagelslag? :sweat_smile:

Queen of spelling

23 likes

Ik kan Aida in haar Vlogs amper verstaan. En als je hem dan harder zet krijg je een hartverzakking van de muziek.
Ik zou btw gestoord worden om in zoā€™n vol en rommelig huis te wonen. Hoe kan het zoā€™n zooi zijn als een van beide zelfs thuis is. (Zonder werk bedoel ik)
Ze lijkt me overigens wel een hele lieve en leuke meid, zo anders dan Anna komt zo ook over

1 like