Het andere YouTubers/bloggerstopic

Ik wist niet dat zij van die dikke jetsers had.
Levensvragen: is Bonnie de nieuwe Anna?

*voor als je meeleest: ik bedoel dit dus positief. Nu niet meer verstoppen in van die wijde t-shirts.

4 likes

Vind je ? Ik vind het hele ongemakkelijke stories. Sexy en Bonnie gaat voor mij ook echt niet samen.

Ja op mijn werk werken alle mensen die vasten (en dat zijn er best veel) ook gewoon de hele dag? Volgens mij is dat meer de regel dan de uitzondering

1 like

Ik vind het nog steeds een beetje The Rachel. Staat haar verder leuk hoor, al denk ik dat iets korter wat vlotter is.

Dat gekwalm van Annic tegen Juliette. Echt tenenkrommend.

5 likes

Ze zei ook iets van: “Hier ligt MIJN dochter.”
Ja weet niet vind ik gewoon een beetje gek als je man naast je staat?

1 like

Nee, natuurlijk niet. Het was niet echt serieus.
Hoewel ik wel echt fan ben van vrouwen die hun borsten showen. If you have it, flaunt it.

#irritant

7 likes

Wauw, dat leest inderdaad echt heel vervelend! Hashtags zijn toch bedoeld als zoekterm? Net of iemand gaat zoeken op (bijvoorbeeld) #vertelikindevideo :roll_eyes: Dus het is niet alleen irritant, maar ook nog eens nutteloos.

9 likes

Ah joh #lekkergek

5 likes

#influencer

1 like

Aah ik dacht nog: dit valt vast mee als ik de vlog ga kijken.

Maar ze luistert gewoon echt niet?? :scream: Omg hoe belangrijk vind je jezelf dan. En dan gaat het ook nog om een paar lullige foto’s. Van JEZELF?!?

5 likes

Heftig, Enzo zit gewoon ergens te lunchen op Kreta en dan belt een fan naar het restaurant om Enzo te kunnen spreken??

Vanaf minuut 11 ongeveer:

1 like

Zooooooooooooooooooo mensen zijn echt gek. Ik vind goed dat hij er wat over zegt maar vind dat hij wel wat strenger kan zijn. Doe fokking normaal.

4 likes

@roeptoeter
Ik vind het nog best knap dat je zoiets bedenkt eigenlijk, maar om het ook echt uit te voeren gaat veel te ver.

6 likes

Wojoh

1 like

Ja vond ik ook!

Dat diegene blijkbaar ook zegt dat hij niet zo ‘zoutig’ moet doen. Ommekot…

5 likes

Iemand die hier interesse heeft in het boek van Ikvrouwvanjou? Het is een gesigneerd exemplaar (niet per se bijzonder) en lijkt nog helemaal nieuw. Heb hem gelezen en weet toch al dat ik er verder niks mee ga doen. In een nieuwsgierige opwelling gekocht.

Voor 15,- inclusief verzenden.

dus iemand belt met de griekse eigenaresse van een restaurant, zegt geef de telefoon maar aan Enzo Knol en zij weet wie dat is? :joy:

2 likes