Het andere YouTubers/bloggerstopic

Geef die groepsapp in godsnaam een normale naam ajb.
Of tyf ‘n eind op.

7 likes

Zijn er überhaupt groepsapps met vrienden die normale namen hebben? Mijne hebben ook allemaal debiele inside Jokes namen.

5 likes

Nee, maar het gaat hier om mijn naam.

2 likes

Bedoelen ze jou daarmee dan? Dacht dat ze er condoom mee bedoelden

1 like

Hahaha wat? die heb ik nog nooit gehoord.
Ik word oud geloof ik.

Jaaa echt! Haha

Huh maar ze bedoelen jou toch niet??? Ik snap het niet

3 likes

Snap er echt niks van

16 likes

Connie betekend comdoom ja .

Ik lees nu pas dat er staat mag ik een connie gap ipv maak een connie grap.

Wie zijn die mensen überhaupt? Of is dat weer zo’n nieuwe generatie YT’ers die ik niet ken/wil kennen.

2 likes

Jezus wat doet Noor elitair in dr nieuwe vlog, omdat ze zo lang op haar eten moet wachten terwijl ZE MET EEN KIND IS
eehhh je hoeft niet uiteten?? :face_with_raised_eyebrow:

En omdat ze ijzer tekort heeft gaan ze naar een vleesrestaurant terwijl ze eigenlijk geen vlees willen eten haha yeah sure

13 likes

Want er is natuurlijk helemaal geen andere manier om aan je ijzer te komen hè…:expressionless:

9 likes

Ik kijk de nieuwe vlog van Sanny maar ik vind dat begin zo cringey… dat ze gaat mediteren, maar wel eerst even een camera neerzet op 2 verschillende plekken en even een close-up maakt van zichzelf terwijl ze gelukzalig zucht.
Ik snap dat het haar werk is en past bij wat ze uit wil stralen en misschien heeft ze wel eerst gemediteerd en toe nog even die shots gemaakt, maar het komt zo niet geloofwaardig over.

Daarna een reclame voor rituals van 5 minuten, hopelijk begint de vlog nu echt!

6 likes

Oooooh sorry skatjes! Ik dacht ook serieus dat er GRAP stond.
Dacht echt van wtf doe normaal, er zijn mensen die serieus zo heten.

En ik ben fcking trots op m’n naam, juist omdat je ‘m niet vaak hoort.

PS leuk ook om te weten dat ik dus een wandelende condoom blijkt te zijn.

12 likes

Ook weer typisch dat Noor Bibi over haar foto’s wil vertellen maar Bibi had het ergens anders over. Noor praat gewoon door haar heen. Waarop Bibi maar ‘ok’ zegt en naar de foto’s kijkt.

15 likes

Dit zag ik ook net!
Ook apart hoe Bibi steeds zegt ‘we moeten samenwerken met die winkel’.
Alsof dat gewoon de normaalste zaak van de wereld is.

1 like

Ik volg Rutger alleen op Insta. Maar wat is hij aan het doen daar de hele tijd?! Ik zie instastories dat ze aan het filmen zijn met gekke (moet hip zijn ws) pakjes aan en er zijn ook andere youtubers bij maar ik weet hun namen niet.
Weet iemand het?

Ja, een nieuwe film! Nog iets-wereld ofzo.

1 like

Hij speelt in Evy’s wereld! Hij heeft een rolletje met tekst, best wel tof. De opnames waren op ibiza! Hij is nu weer terug geloof ik. Kalvijn speelt er ook in, Nienke (plas? van der plas?) ook

1 like

Waar te zien?