Het andere Youtubers-/bloggerstopic #9

grr Annemerel heeft het zondag ‘zo druk en alles is veel te dicht op elkaar gepland’
Wat ze doen?

• hardlopen
  • uitgebreid wraps/pannekoeken eten
  • bij een wedstrijd kijken
  • om 4 u thuis, powernappen, bijkomen, koken, eten
  • naar een concert

en nu moet ze de volgende dag de hele dag bijkomen

haar zondag zou voor mij de uuuultieme chilldag zijn?:sweat_smile:

20 likes

Ik heb twee pabo’s gedaan en bij allebei moest ik verplicht bij de kleuters staan. Ook niet raar want kleuteronderwijs is een vak apart. Ben dus ook niet geheel tegen een scheiding in midden- en bovenbouw onderwijs en kleuters.

3 likes

Waar zie je kritiek op Bram? Heb ik nog nergens gezien. Ik vind het gewoon raar dat hij zich zo stilhoudt. En dat Tim niks over hem zegt.

1 like

Ik vind dat een pittig drukke dag eigenlijk.

7 likes
pabo

Ik heb ook de pabo gedaan en wij moesten groep 1-4 en 5-8, maar eigk kon je wel het beste de kleuters doen want alle opdrachten waren gericht op dingen waar je bij de kleuters meeste ruimte voor kreeg.
Ik deed de verkorte deeltijd digiblended pabo, dus heb slecht 15(?) lesdagen gehad in 2 jaar. Dat vond ik wel fijn want als ik van vriendinnen hoorde wat een hoop creatieve lessen ze kregen (itt hoe weinig creatieve ruimte er is in de klas) snap ik wel dat mensen afhaken. Maargoed ik pleit er ook voor dat al die verplichte toetsen vooraf afgeschaft worden bij de pabo (want geen begeleiding bieden) en dat die laatste rekentoets gepaard gaat met veel meer begeleiding en voorbereiding.

2 likes

Onder andere Damnhoney heeft zijn naam genoemd in stories en ook in hun laatste podcast.

1 like

@Krabsalade haha oke, misschien zie ik het dan verkeerd. Naar mijn idee zijn het drie dingen die niet eens ‘moeten’ en waar ze vooral zelf voor kiezen, + ondertussen hebben ze genoeg tijd om uitgebreid te eten en slapen. Ik zou willen dat een weekenddag er zo uitziet :stuck_out_tongue:

Blijkbaar werkt het hebben van een 4 jarige in je filmpje heel goed want er komen steeds weer nieuwe video’s. Ik vind het nu wel een beetje uitgemolken worden

3 likes

Ik herken dat inderdaad! En ook dat anderen dat raar vinden. Überhaupt sociale dingen doen kost energie, een concert nog meer. Dus ik zou dit ook wel een “drukke” dag vinden.

2 likes

Haha! Ik weet niet wie dat is helaas. Maar dat leren gaat goed zo te horen. :stuck_out_tongue:

Succes! :hugs:

1 like

https://www.mediacourant.nl/2019/11/anna-nooshin-bezorgt-npo-3-een-kijkcijferflop/

“Anna Onshin” :joy: whut

9 likes

Ik vind dit filmpje dan weer heel irritant “dit is de waarheid”.

Pas

1 like

Vind het echt grappige video’s vanwege de edits, maar we kunnen Kalvijn nu wel net zo goed in het mommybloggerstopic bespreken want hij doet niet voor ze onder qua kindercontent.

9 likes

Meit, wat ben je oranje. Uitgeschoten met je filtertje

15 likes

Zelfde kleur als die muur :joy:

16 likes

Haha ja, ik moest meteen denken aan een van de twee scheetjes uit Ik Vertrek die na een tijd dezelfde kleur had als zijn container.

94 likes

HAHAHA, wow! :joy:

1 like

Ik zit nu ook even die opruim vlog van Lotte te kijken, maar ik vind haar soms zo wereldvreemd/kinderlijk overkomen? Ze had geen spiegel meer, dus ze maakte nu met haar camera foto’s van zichzelf zodat ze haar outfits kon zien. Ok nu had ze de geweldige tip van een volger gekregen over een spiegel van de Xenos die ze aan de deur kon hangen. Maar het lijkt dan alsof ze dus zelf anders nooit had geweten hoe ze dit giga spiegel probleem had moeten oplossen. Uiteindelijk paste die spiegel niet in 1x op de deur en zei ze ‘pokkehuis’ ‘waarom woon ik in een huis waar niks kan’, terwijl het gewoon vrij standaard deuren zijn dus hallo doe niet alsof je in een krot woont? En waar maak je een probleem van zeg my god. Koop desnoods een grote plak spiegel en plak die op je deur of kast?

36 likes

Of je zet er een tegen een wand…

2 likes

Vond het vooral echt zielig dat hij maar 10 minuten in de zaal heeft gezeten.

2 likes