Het andere Youtubers-/bloggerstopic #9

Heb net ook dat programma van D.iana G.abri.els gekeken. Echt bizar joh. Alles voor de looks, aandacht en fame. En dan die Naomi, zeggen dat ze, na 4 kg aankomen, “vetjes” heeft. Nou als dat al vetjes zijn… Wow

En wat een killing en pijn moet je doorstaan omdat je er zo graag mooi uit wilt zien. Zou t mij echt niet waard zijn :scream:

Ik ben benieuwd naar de aflevering van Boos maar hij is er nog steeds niet

1 like

Ik vrees dat het rechtelijk gezeik is, waardoor hij nog niet online is.

Sop.hie H.ol heeft voor de verandering weer eens een net niet foto op haar instagram. De foto wil niet uploaden.

3 likes

Jeeezus man ik ben nu 5 min boos aan het kijken en ik krijg er zo’n naar gevoel van. Zo bizar dit. Echt achterlijk. Dat ze hem ook bewust naar haar kamer sturen ‘om te kijken of het wel goed gaat’ en dat zij basically op tv ziet dat ze verkracht is.

2 likes

Zooo wat een lul bij Blue Circle joh. Op alle vragen ‘ja dat moet uitwijzen uit het onderzoek’. Een excuses is blijkbaar teveel gevraagd.

Gelukkig reageert rtl wel goed, het enige wat ik nog miste was dus Bram omdat hij de voice over deed

5 likes

Hij vindt niet dat hij iets verkeerd gedaan heeft… Ik heb hier geen woorden voor.

Ja ik mis inderdaad ook een reactie van Bram. Vind hem echt een stuk minder sympathiek nu. Vind echt dat hij zelf via insta of YouTube of wat dan ook best had mogen reageren op deze hele kwestie. Maar goed misschien mocht hij dat niet van blue circle of RTL ofzo. Maar voor zijn eigen imago ook niet zo best dit lijkt me?

5 likes

Eens. Ben sowieso een beetje Bram Krikke - moe. Bram in de buurt is de lol wel vanaf en als hij al nieuwe dingen maakt is het steeds hetzelfde trucje

10 likes

Ja Jezus man waarom doet ie zo moeilijk, waarom geen excuses???

Ik weet dat Life of Yvonne laatst een berichtje op instagram had gezet met dat ze het ontzettend druk heeft met haar webshop etc, en daardoor minder persoonlijke content kan maken nu. Maar man, ik ben toch zó klaar met die constante shoplogs/kortingscodes/inhoudsloze video’s die ze de laatste tijd post.

Maar wat denk je hoeveel tijd dat kost om die webshop in de lucht te houden? Die producten bestellen zichzelf niet op Aliexpress!

13 likes

Wat is dat met Lenette en al die andere b-influencers dat ze perse de prijs willen vermelden in thumbnail en/of titel?

1 like

Wat is er net niet aan? Kan het niet ontdekken

Haar kanaal draait ook echt alleen maar om kopen.

In een vorige video had ze bij na-kd “voor xx euro!!” gekocht. Zegt ze iets als: jammer dat er zo veel plastic bij zit, daar heb ik ze geloof ik al wel een keer op aangesproken.

Meid, serieus? Haar leven is een grote shoplog.

4 likes

Alsof die kleding niet ook van plastic is :zipper_mouth_face:

8 likes

Ik vind het heel knap om voor zoveel bij Xenos te kopen (tenzij je meubels koopt natuurlijk).

3 likes

Ja en dan ook nog “ik kocht”. Eh, nee… je hebt het gekregen. Is heel anders

5 likes

Ik vind het een beetje gek dat Jill een hert op haar arm heeft laten tatoeëren, want Dionne heeft dat ook, zelfde plek, op de zelfde arm. Ik weet niet hoe ik zou reageren als een van mijn beste vriendinnetjes een zelfde tattoo neemt :x maar misschien is het in overleg geweest, dat weet je natuurlijk niet

2 likes

Zijn zij zo goed bevriend dan?