Het andere Youtubers-/bloggerstopic #9

Dat het beter kan, ja, vast. Maar hij doet tenminste iets positiefs met zijn bereik. Als hij de Villa niet had aangekaart was het niet zo hard van de buis gehaald als wanneer een andere BN’er het zou roepen.

Maar goed, ik zal hier wel veel te naïef voor zijn want ik zie alleen het goede in zijn acties.

3 likes

Ik denk dat in veel van deze gevallen het doel de middelen heiligt. Het maakt me niet uit wie het zegt, als iemand het maar zegt en er iets gebeurt.

21 likes

Dit dus.

Biecht: ik vind Anna Nooshin best leuk in dat nieuwe programma

1 like

Ik ook! Maar ik vind haar sowieso (nog steeds) leuk.

Enzo is leuk maar laten we even stilstaan bij zijn knappe vrienden. Ik heb wel een beetje een crush op Daniël bijvoorbeeld. :smirk:

4 likes

Ik zie dat morgen in de aflevering van Boos dat meisje van de Villa besproken wordt en dat ze naar Blue Circle en RTL zijn geweest (bron insta story Tim Hoffman)

2 likes

Donderdag :wink: het is helaas nu nog maar dinsdag :disappointed_relieved:

Shit. Confronterend dit :cry:

1 like

Ik moet eigenlijk nog aan iemand anders denken maar ik kom er niet op… Bas is zeker knap alleen verder niet mijn type denk ik.

1 like

Thom of Tom?

Ik vond Jacco wel leuk. :drooling_face:

Ja wilde ik ook komen posten! Ben hier benieuwd naar. Er is ook best wel wat kritiek op Bram Krikke omdat hij de voice-over heeft ingesproken en dus niets over de beelden heeft gezegd. Tot nu toe heeft hij nog niet gereageerd op de hele situatie…

1 like

Vraag ik me ook af ja. Ik denk omdat “we” niet echt een beeld hebben van alle medewerkers die bij zo’n programma betrokken zijn. Bram heeft een gezicht (duh😅) en is wat dat betreft een makkelijk doelwit. Ik ben het er ook mee eens dat hij iets had kunnen doen, maar uiteindelijk was hij ook maar 1 van de vele poppetjes en is het nu puur toeval dat dit poppetje een bekende naam heeft.

1 like

Ik heb vanochtend de laatste vlog van Nina Warink gekeken waarin ze de woonkamer in het nieuwe huis laat zien, ingericht door een interieurwinkel. Kwam net toevallig op een random IG account @li.settelu.bbers (zonder de puntjes dus), en die heeft een bijna identieke woonkamer, ingericht door hetzelfde bedrijf. :sweat_smile: Zowel meubels als woonaccessoires en zelfs de vloer en raambedekking zijn hetzelfde.

6 likes

Nmsmvpe

Ik kijk voor het eerst sinds langs weer Vloggloss en ben echt onder de indruk:

• Alle overgangen zijn keihard, niet rustig faden ofzo, maar gewoon, bam!
  • Er is niks gedaan om het leuk te maken, geen muziekje, niks!
  • WAAROM GEBRUIKT ZE GEEN STABILIZER?! Werd er bijna misselijk van. Echt waar, hoe kan ik die vrouw zulke schokkerige beelden maken?!
8 likes

Ik denk niet dat Bram een poppetje is, in de zin dat de camera/geluid/montage poppetjes zijn. Denk dat als zij zeggen: ik weiger dit af te maken, er zo een ander is. Terwijl iemand als Bram de contacten heeft om te kunnen zeggen “jongens hebben jullie hier al eens goed naar gekeken? Staan we hier wel achter?”.

Nu heeft ie droog commentaar en grapjes gemaakt rondom dit programma en dus ook rondom de scenes die echt niet kunnen. Denk dat men daarom wel iets van een uitspraak van hem verwacht.

6 likes

Helemaal met je eens. Bij Lubach heb ik ook wel eens tijdens onderwerpen waar ik wat van weet gedacht: maar dit klopt niet. In de grote lijn wel, maar de nuance ligt anders. Waarna ik de dag erna mensen super overtuigd Lubach’s verhaal hoorde herhalen.

Voorbeeld

Bijvoorbeeld bij het stuk over de pabo en kleuters, waarbij Lubach suggereert dat je als pabo’er verplicht voor de kleuters moet waardoor mannen afhaken. Daarom moeten we de opleidingen scheiden. Dat is simpelweg niet zo, want op veel pabo’s hoef je niet verplicht voor de kleuters. Daarnaast haalde hij een onderzoek aan dat ik daarna even voor de lol gelezen heb. Het was een kwantitatieve studie met een respons onder de 50, die ook nog eens een iets conclusie trok dan Lubach deed. De onderzoeker heeft er later nog op gereageerd en was in haar reactie veel, maar dan ook veel genuanceerder.

21 likes

Op zml aanvullend is dit filmpje heel treffend

Tis wat lang maar komt erop neer dat zml oa seksistische en racistische opmerkingen maakt en nja bottomline helemaal niet zo progressief is maar juist heel erg wil dat er niet zoveel gezeurd wordt.
Ik ben iig best wel afgeknapt door dit filmpje (en door z’n stuk over kernenergie waar toen gelukkig ook een tegenreactie op kwam.)
13 likes