Het andere Youtubers-/bloggerstopic #9

Het is weer tijd om te melden dat het niet is toegestaan is om te speculeren danwel bekend te maken waar bloggers of Youtubers wonen. Dat geldt ook voor hints. Gewoon niet.

Dus iedereen die hints heeft gepost, graag je bericht aanpassen.

Edit: en voordat iemand weer begint met: boehoe waarom niet? Omdat wij als forumbeheerders geen gezeik willen doordat mensen via dit forum woonplaatsen en adressen kunnen vinden van mensen die dat misschien juist geheim willen houden.

10 likes

Erger me zo aan de Huismuts en haar verhuizing en hoe zwaar ze het wel niet heeft.

Ja sorry meid maar jij moet zo nodig na een paar maanden weer verhuizen.

26 likes

Ik vind het zo bizar om als jongere reclame te maken voor een gebouw waar je volledig gemeubileerd moet wonen op 18m2 voor 651(!) euro. Like waar is je solidariteit voor je generatiegenoten? Het is echt tijd dat influencers stoppen met het promoten van grote hippe studentenverhuur tegen achterlijke prijzen. Er was ook zo’n periode dat iedereen over The Student Hotel scheef. Je wilt toch niet verbonden raken aan dat soort praktijken. Edit; er is gewoon niks leuks, creatiefs, hip, schattig aan studenten die meer dan zestig procent van het maximaal leenbare bedrag in wonen moeten stoppen.

36 likes

Ik vind het opzich best interessant (ik zit nu op 50 minuten ongeveer), maar ik erger me een beetje aan Diana. De vorige keer ook al, toen Roosmarijn te gast was. Ik vind haar echt niet zo geschikt voor podcasts. Ze ratelt, praat heel onrustig en is heel lang van stof omdat ze slecht een punt kan maken. In de vorige podcast praatte ze steeds door Roosmarijn heen (nu met Teske ook wel een beetje) en ik vind ook dat ze het gesprek helemaal niet goed natuurlijk op gang weet te houden.

4 likes

Misschien heel onaardig maar ze heeft ook gewoon echt geen prettig stemgeluid. Luister liever naar Teske

5 likes

Diana heeft zo’n vocal fry, ik let erop sinds het forum, erg irritant haha

5 likes

Raiffeisen is idd de eigenaar van het Lucia gebouw. Die hebben dus direct belang bij het boosten van hef stadhuisplein als een hippe plek. Zodat mensen die op het Lucia gebouw googlen denken: wat een coole bruisende woonlocatie.

Vind het echt zo kwalijk om hier als influencer aan mee te doen. Maar hey: alles voor de money. Dit soort vastgoedontwikkelaars is een aanbod gaan creëeren wat vaart op een bepaalde mate van wanhoop bij universiteiten en studenten. En natuurlijk zullen er studenten super tevreden zijn met hun luxe studio (met meubels van het peperdure Fest Amsterdam) maar 650 euro (waarvan 240 servicekosten) voor studentenhuisvesting is niet oké. Dat weten ze zelf dondersgoed omdat ze op de website nog even duidelijk laten zien hoe je je huurtoeslag goed invult zodat je toch recht hebt op huurtoeslag.

4 likes

Ik keek net de roast van Ali B, ik weet opeens op wie ik ‘Tuur’ van Annemerel vind lijken, op Rob Geus!

41 likes

Zo’n 10 jaar geleden was er, volgens mij een Rotterdams meisje, genaamd Samantha die een fotografe was met een modeblog. Verkeerde topic dit, maar weet iemand of zij nog actief is?

Echt Samantha, niet Sabrina? Hoe zag ze er uit?

Ik volg Jennie echt al jaren en volgens mij doet zij echt niet zomaar elke samenwerking voor het geld. Kan ik me bij haar gewoon niet voorstellen eigenlijk…

1 like

Haha ik schrik me altijd kapot als ik hoor wat studenten uit andere steden betalen voor een kamer. Hier (in Amsterdam) is 650 echt heel gemiddeld. En dan krijg je niet eens huurtoeslag!

3 likes

Sabrina zou ook kunnen. Ze had lichtbruin lang haar, schuine pony, benen meestal over elkaar heen gekruisd op foto’s (dat heb ik dan weer wel onthouden :joy:), vaak ook beige broeken, hakken.
Tijdens mijn rondje blogs bezocht ik altijd sites als Styleguide, Modarosa, dat blonde meisje waarvan ik de naam kwijt ben, die het EGF wilde overnemen, Aeron/Arion. Dit helpt voor geen meter volgens mij.

Bedoel je After Style Comes Fashion?

1 like

Ja aan haar moest ik ook denken! Ze heet nu lefashionavenue op instagram maar is niet echt actief

1 like

Ja ik vind dit echt hele gekke spon voor Jennie?

2 likes

Maar ook dat is gewoon achterlijk. Het zou niet moeten kunnen om studenten op die manier uit te knijpen voor eigen financieel gewin. Want die huren zijn gewoon voor een deel zo hoog omdat mensen met geld nog meer geld willen maken. Vind ik over het algemeen al idioot, maar ik vind het nog idioter om dat met studenten te doen. Vind ook dat je huurtoeslag hierbuiten moet houden. Dit is (in mijn ogen) misbruik maken van de huurtoeslag: een zo hoog mogelijke prijs en die zo vaststellen dat hij net onder de huurtoeslag grens valt. Want ja, geld is geld.

@Illuminated ik denk dat het gewoon onwetendheid is. Niet verder nadenken over de deal en niet meer research doen dan kijken naar de mooie meubels.

12 likes

Vooral omdat het luciagebouw best wel negatief in het nieuws geweest is. Slechte geleuidsisolatie icm.met lawaai van stadhuisplein.
Waarom zou je daar dan reclame voor willen maken

4 likes

Hahaha ik kwam hier om dit te posten. Ze kan het gewoon NIET uitleggen hoe zwaar het is. Gewoon NIET. Stel je niet zo aan man. En dan doen alsof ze de uitvinding van de eeuw gedaan heeft door plastic bakken!! te labelen met wat erin zit en waar het heen moet!! Waaaaaauw much impressed.

7 likes

Ik vind Rachel echt te verwend geworden. Het is jaloezie vanuit mij, want verhuizen is ronduit kut en ze heeft alle recht om te klagen. Maar meid, je hebt in vier jaar (1) op de albert cuyp gewoond, (2) daar je huis verbouwd, (3) toen halsoverkop verhuisd, (4) in elk huis weer luxe nieuwe meubels en inrichting, (5) nu een groot huis gekocht binnen enkele maanden met een luxe (volgens mij niet per se noodzaak) verbouwing in een fijne wijk in Den Bosch. Ik trek haar zo slecht. Je bent zo megaaaa lucky. De gemiddelde mens moet hier jaren voor sparen.

33 likes