Het andere Youtubers-/bloggerstopic #9

Heb Marco een keer bijna doodgereden omdat hij met 40km/u ofzo door rood fietste, de maniak. Vind hem ook een drol, haar wel leuk.

11 likes

ik weet niets van Wil en Tien maar nu weet ik direct welk dorp het is.

Het is daarbij wel van belang of je dus kan aantonen dat je echt uit noodweer handelde en niet met iets waarvan je al van te voren had bedacht dat je er iemand pijn mee kon doen, ook al is het bedoeld om je te verdedigen in een noodsituatie, (zoals een honkbalknuppel onder je bed, pepperspray.)

Je hebt vast voor een groot deel gelijk hoor, maar dat is wel de reden waarom agenten zeggen dat je een stofzuiger naast je bed moet leggen en niet een mes.

Wat @Fuji zei dus.

1 like

Nick over de rommelmarkt op zondag ā€œhet is illegaal als de politie komt ruimen ze snel alles opā€

1 like

Vage #spon van Jennie. Dat verhaal over het luciagebouw ookā€¦ vanuit haar komt het niet zo geloofwaardig over en daarnaast is er ophef onder studenten die daar (moeten) wonen. Over geluidsoverlast en destijds toen er net studenten kwamen wonen was het ellende met verbouwen herinner ik me. Echt zoā€™n gekke spon. Jaaa moet je maar kijken hoe leuk het eruit ziet!!
OkƩ leuk ik ren gelijk naar het stadhuisplein :joy:? Of is dit spon voor Rotterdam? Of gemeente Rotterdam? Zoals je ziet snap ik hier niks van.

5 likes

Nee, dat ligt veel dichter bij de stad.

2 likes

Haar hond kijkt schuldbewust alsof ie net heeft lopen kakken op 't plein.

33 likes

Ik vind dat t nu wel erg makkelijk herleidbaar wordt. Volgens mij is het niet de bedoeling dat we hier speculeren etc over woonplaatsen van bloggers/vloggers etc.

1 like

Ik zou het knap vinden dat je op basis van mijn beschrijvingen het kan vinden, aangezien er veel plaatsen zijn die daar liggen :sweat_smile:

Nou boerendorp valt ook wel weer mee, het is best een grote plaats! Voor de provincie Groningen dan :sweat_smile:. En je bent binnen 20 minuten met de auto in de stad.
Zou er zelf trouwens niet willen wonen maar dat is wat anders haha. Zou dan liever in het dorp er vlakbij willen wonen.

1 like

Klopt! Ik ben wel benieuwd naar het dorp met de leuke feestjes? :joy: Hun dorp niet in ieder geval

Haren gok ik? Ik moest ook ff denken haha

Haren? Maar waar zijn daar de leuke feestjes dan? Ik woon in een dorp onder HarenšŸ˜‹

Ja! Project-X?

1 like

Oh ja blond :grimacing:

1 like

Dat was gewoon alweer in 2012 :scream:

1 like

Volgens mij heb ik het wel eens gewoon voorbij zien komen in vlogs. Ik vind de afstand die eerder werd genoemd ook wel dichtbij. Ik woonde vroeger een uur af van een stad en noemde dat dan dichtbij. Is maar net wat je gewend bent.

Haha wat dom dit. Mensen die hier nog nooit van gehoord hebben denken misschien ook echt ā€œohh klinkt gezelligā€. Maar ā€˜t is nog steeds een sfeerloos plein met paupercafĆ©s. Wel leuk joh er is ook gewoon een supermarkt!!

7 likes

Jawel met Pinksteren!:grin:

1 like

Haha ja ik doelde idd op haren!

1 like