De indekking heeft natuurlijk gewoon een speciaal hoekje op de vision boards.
Altijd als ik âalles is wegâ lees moet ik aan Gerda Smit denken.
Ik ken niemand met een alarm in huis Maar daarom plaats ik stories ook wel eens later als ik op vakantie ben.
Ben ik blij dat ik ĂŒberhaupt me nooit zorgen hoef te maken dat er mensen mijn spullen willen jatten. Heb ĂŒberhaupt niks.
Een kluis is wel een goed idee ja. En echt voorzichtig zijn met laten zien waar je woont
Ik ken door mijn werk een aantal mensen die in deze situatie zitten dus ik denk dat ze of niet naar vermogen kijken of dat dat huis dan ook op naam van de nieuwe partner wordt gezet.
Dit is toch helemaal niet slim? Stel dat Michel dit heeft gedaan, dat zou dan toch betekenen dat Kimberley er vandoor kan gaan met dat huis?
(Nu zie ik voor me hoe een vrouw wegrent met een huis op haar rug, afijn)
Ja klopt, daarom verwacht ik wel dat eerste.
Omg dit word nog een grotere fail dan de Nederlandse versie van âDe Bachelorâ
Bij ons in de vriendengroep zijn we de uitzondering zonder alarm. En gewoon Jan Modaal of iets erboven, geen designerspul hoor.
Vind het echt mega klote voor haar, het js zon naar gevoel. Er is vroeger ooit bij mn pa ingebroken toen die op vakantie waren ook ieder laadje, alles overhoop en leeggehaald. Dat gevoel blijft nog jaren en je voelt je nooit meer 100% safe in je eigen huis.
Maar je etaleert alles op social media en zoals ze zelf zegt zorgt dat ervoor dat ze desigerspul kan kopen. Maar zorg dan voor een goede verzekering/beveiliging/kluis (ala jeffree star met zn roze kluis). Ik vind dat vrij naief. Neemt het onrecht en rotte gevoel niet weg, want blijf met je takken van andermans spullen af.
De videoâs van Safiya en Tyler vervelen echt nooit.
Ik vind haar content leuk maar haar manier van praten haalt werkelijk het bloed onder mân nagels vandaan. Hou het nog geen 5 minuten vol.
Inderdaad.
Ze heeft de intonatie van een TomTom voice-over.
Dat snap ik dus ook echt niet, niet dat ze het daarom zelf schuld is. Maar omdat ze ook nog aangeeft dat er al eens een poging gedaan is.
Ik denk dat Jiami al een samenwerking met een kapper had en toen dacht âlaat ik mijn haar verneuken voor de viewsâ om het vervolgens te laten fixen. Maar misschien ben ik te wantrouwig.
Wtf, die eerste paar zinnen van die video. Alsof ze helium heeft ingeademd?
Hahaha oh mijn god inderdaad ik ga stuk
Bij ons dus ook, iedereen uit de vriendengroep die inmiddels een huis gekocht heeft heeft ook een alarm. Gewoon modaal (wel tweeverdieners allemaal). En mijn oma heeft ook een alarm haha, en die heeft geen designertassen in huis voor zover ik weet! Als je weet dat er genoeg bij je te halen valt vind ik het echt niet zoân vreemd idee om een alarm op je huis te laten zetten hoor, of idd te investeren in een goede kluis (ook ivm brand)
Maar ook als er niks te halen valt vind ik een alarm niet raar hoor, het geeft toch ook een gevoel van veiligheid. Er wordt toch in je privacy ingebroken, denk dat dat meer waard is dan welke designertas dan ook.
Dat denk ik ook ja, lijkt me vreselijk naar dat er iemand bij je binnen is geweest en systematisch door heel je hebben en houden is gegaanâŠ
Brr dit. Bij mijn buren haalden ze de hele woonkamer overhoop terwijl zij gewoon lagen te slapen boven . Lijkt me ZO eng