Mensen die elkaar belazeren en verder gaan met een nieuwe partner plus vriendengroep is niet gebonden aan ~milieu~ hoor.
Walgelijke vent inderdaad. Hoe kun je zo omgaan met de moeder van je kinderen waarmee je nota bene 10(!) jaar een relatie hebt gehad
Hoe je er aan komt kom je er vanaf
En jij gebruikt het woord afko voor afkorting? (Of is dat juist de grap)
Omg! Jongens! Gaby Blaaser wordt de nieuwe Bachelorette! Wisten we dat al?! Ik niet! Ben heel benieuwd!
Ze ziet er echt niet meer uit door de plastische chirurgie.
Ik blijf dit verhaal fascinerend vinden. Beweert ze dat ze nooit vriendinnen is geweest met Anna, omdat Kim en Michel eerst waren en zij elkaar al 15 jaar kennen? Dan nog, het was de vriendin/vrouw van je beste vriend en dus jouw vriendin. Samen uitwaaien, samen dansen. Ok, liefde kiest niet, de vonk slaat over op onverwachte momenten, bla bla. Waren Kim en Michel altijd al verliefd? Gaven ze eindelijk toe aan hun jarenlange gevoelens voor elkaar? Zoveel vragenâŠ
Dat het ook op andere plekken gebeurt betekent toch niet dat het niet typisch kan zijn voor een bepaalde groep mensen. Ik vind dat hele âzuid van de C-BNâersâ (zoals KK maar ook bijv. Nicolettw van Dam) echt een soort âordi-chiqueâ subcultuur. Zou me niks verbazen als âomgaan met bepaalde mensenâ zĂł belangrijk is dat men een kant (de kant van de eikel) kiest.
Overigens las ik verschillende mensen zeggen dat AL het beter had moeten regelen voor haar kinderen maar kinderalimentatie is wettelijk geregeld. Zelfs mocht hij ze niet erkend hebben dan is dat af te dwingen via de rechter. Het probleem bij ondernemers is alleen dat die van alles kunnen regelen waardoor het voor een rechter lijkt alsof ze een laag inkomen hebben. (Bedrijf op de naam van hun nieuwe vrouw zetten, zichzelf het minimale loon uitkeren) en daar kun je als ex helemaal niks tegen beginnen ook al woont je ex in een huis van meer dan een miljoen. Ze had het voor haarzelf (en dus voor haar kinderen) wel beter kunnen regelen maar dit is echt een grote leemte in de regels waar veel mensen de dupe van zijn.
Ik denk dat Anna Liss uiteindelijk wel alimentatie krijgt maar soms kan dat nog best wel duren. Michel lijkt mij wel zoân vies gemeen mannetje die echt al tot de bodem heeft uitgezocht toen hij al met Kimberley lag te batsen hoe hij het beste alles voor zichzelf goed kon regelen, alles is voor Bassie.
Kimberley lijkt mij een dom type die alleen maar kan denken hoe ze zelf het beste er uit kan komen. Stiekem lekker lachen met haar vriendinnetjes hoe oud vriendin Anna Liss aan het creperen is.
Totaal geen empathie. Niemand wil toch een vent die niet goed is voor zijn ex, Michel geeft liever geld uit aan haarimplantaties en een luxe leven met Kimberley dan aan comfort voor zijn drie kinderen en dus ook ex vriendin.
Volgens mij heeft Anna Liss wel veel leuke vriendinnen en ook veel vriendinnen nog van vroeger. Ze is ook bevriend met Ginny Ranu.
Het is wel opvallend stil bij Kimberley en Michel qua stories, normaal hebben ze super veel stories en nu al dit weekend niets?
Maar als je jezelf weinig uitkeert uit je onderneming, maar je koopt wel een nieuw huis van 1,5 miljoen, dan is toch aangetoond dat je wel vermogend genoeg bent om alimentatie te betalen?
Ik snap hier te weinig van.
Het huis van moderosa is leeggeroofd terwijl ze in Parijs was. Inbrekers hebben waarschijnlijk haar instagram goed in de gaten gehouden, wisten dat ze van huis was en welke (designer)spullen ze in huis had
Haha yes
Wow wat heftig, zou me echt niet meer prettig voelen in mijn eigen huis. Ook wel een wakeup call voor al die influencers dat ze idd laten zien wat ze hebben en wanneer ze niet thuis zijn, eigenlijk verrassend dat zoiets niet vaker voorkomt.
Ja wow echt zo naar, heel heftig. Ik heb idd al best vaak gedacht dat het dom is om zo te laten zien van Hey! ik ben nu hier en dus niet thuis. Mijn ouders zeiden echt vanaf dat ik 14 was ofzo en Hyves en Facebook gebruikte dat ik daarop niet mocht laten weten dat we op vakantie waren ivm inbrekers, vond dat toen al heel logisch ook?
Hij komt er dus hopelijk niet mee weg door te frauderen.
@anon12348926 volg jij hen? Waarom is geen stories plaatsen verdacht?
Ja precies en als ik zie hoe snel mensen van hier een huis op funda kunnen vinden dan kunnen mensen met verkeerde intenties dat zeker ook. Maargoed blijft wel heel sneu, ook al zijn het âmaarâ designerspullen. Je krijgt het idd nooit meer terug.
Ik wilde zeggen: al die tekst past niet op Ă©Ă©n afbeelding, maar je doelt op die âtitelpaginaâ -ish.
Is dit eigenlijk wel echt te voorkomen? Dit zijn nou eenmaal influencers met veel spullen en showen is onderdeel van het werk. Super kut natuurlijk maar misschien moeten ze allemaal een kluis voor thuis oid aanschaffen en al het dure spul daarin op vakantie. Inbraak kan dan nog steeds plaatsvinden, maar dan is de materiĂ«le schade beperkt⊠mentaal zou ik nog steeds gek wordenđ
Omdat ze altijd super veel stories plaatsen . Kan toeval zijn natuurlijk
Nou idd, ik wil niet victimblamen en het is natuurlijk vreselijk voor haar wat er gebeurd is (ik zou me nooit meer veilig voelen thuis denk ik), maar als je voor tienduizenden euroâs aan designer items thuis hebt liggen Ă©n mensen weten daarvan door je baan, waarom heb je dan geen alarm op je huis? Of een goede verzekering? Dit is op geen enkele manier haar schuld, maar je kunt je wel enigszins indekken.
Het valt me wel vaker op dat influencers enorm slecht zijn ingedekt voor worst case scenarioâs.