Het andere Youtubers-/bloggerstopic #9

Micknifisent noemt overigens wel z’n kinderen in z’n insta bio, dat dan weer wel…

Hij gebruikt ook Nederlandse vlaggetjes als bulletpoints :nauseated_face:

19 likes

Hoe weet je dat van het kaartje?

Ze vond de foto van Anna en Michel ook een heerlijk plaatje

2 likes

Sorry what now Anna-Beaunee?

10 likes

Ohhh ik las “alleen Beau” als in: alleen het dochtertje stond op het kaartje en niet haar broers…

Maar je bedoeld de naam :sweat_smile:

1 like

Ik ken Kimberley Klaver volgens mij alleen van Spangas

17 likes

En van der vervelende zusje Melody

19 likes

Weet niet of het hier al gemeld is maar de ‘schaatstrainster’ van Enzo is mee op wintersport. Lijkt me een leuke meid die, in tegenstelling tot Dee, niet profiteert van zijn Fame. Heeft der Insta afgeschermd etc

8 likes

Hahaha ik was ook op insta ontdekkingstocht geweest en dat was precies mijn reactie😂

1 like

Pffff dan moet je wel heel erg Anna haten. :confused:

Lijkt mij voor Anna ook pijnlijk te zien dat Kimberley steeds ook met die kinderen zit.

6 likes

Hoe zouden ze hem thuis noemen? Julius of “Julie” ?

2 likes

Opvallende aan de Anna/Kimberley soap vind ik de lyrische reacties van BN’ers op foto’s van Kimberley en die Michel. Zouden die het dan niet weten? Vinden ze het stiekem moreel verwerpelijk maar alles voor de faam? Zoveel vragen.

8 likes

Maar ze is alleen zijn schaatstrainer hoor!!!1!1!

2 likes

‘Julie’ wat een stomme afko van Julius

11 likes

Daar hoefde ze voor mij geen vriendinnen met die Kimberley mee te worden…

3 likes

De grootste eikel in het verhaal is die Mick, wat een idioot. Gooi de hele man weg :put_litter_in_its_place:. Zolang Annaliss grotendeels ook voor de kinderen zorgt, en die droplul zo graag weg wilde, had hij op z’n minst moeten zorgen voor minimaal een jaar onderdak voor Annaliss en de kinderen. Wat een idioot. Er zit nog meer empathisch vermogen in een verdwaalde wimperhaar. Zo kan je toch niet zijn? Hoe worden mensen zo? Echt, hoe?!

En die Kimberley is ook een dom en vals kreng. Krijg echt golddigger vibes van haar. Ik snap niet dat je als vrouw en nu als moeder zo weinig solidariteit kan opbrengen voor een andere vrouw en haar kinderen, jouw vriendin nota bene.
Sans gêne pronken met je nieuwe leven, maar de kinderen van je partner, de broertjes/zusjes van jouw kind, moeten bij hun moeder in een Air Bnb verblijven. Hoe slapen deze mensen? Als er een klein beetje fatsoen in haar zat, had ze zich bescheiden opgesteld. Je kiest niet op wie je verliefd wordt, maar je hebt zeker een keuze in hoe je daarmee omgaat. Ze stak geen mes maar een roestige dolk in de rug van haar vriendin en roert nog steeds. En na al die foto’s, en zelfs nadat je haar hebt uitgenodigd op je fucking bruiloft, ontken je dat je vrienden was? Ongelooflijk, vreselijk mens. Zij en Mick verdienen elkaar, beiden trash.

Vraag me echt af wat hun omgeving hiervan vindt. Iedereen doet zo heppiedepeppie op sociale media, of course. Maar als een vriendin van mij zoiets zou flikken, zou ze echt van mij horen. Ik heb al eens een vriendin op de vingers getikt die aasde op een bezette man omdat het voelde als een ‘wedstrijdje’ en hij ‘wilde eigenlijk weg bij zijn vriendin’ :woman_facepalming:t5:. Een man die zijn ex-vrouw/vriendin zo behandelt, kan jou ook zo behandelen. Dan niet huilen als het gebeurt.

76 likes

:exploding_head: Dit is niet één en dezelfde persoon?!

2 likes

Nee sorry :joy::joy:

3 likes

Meer leesvoer: https://www.rtlnieuws.nl/boulevard/artikel/4305911/kimberley-klaver-ervandoor-met-de-ex-van-boezemvriendin