Het andere Youtubers-/bloggerstopic #9

Awkward want ze heeft haar juist gewingwomand (nee dit is geen woord haha)
Echt een raar interview trouwens, hoe zij zichzelf neerzet. Ja ff de tranen als tumbnail, want ik moet meer subs hebben

1 like

Kimberley heeft bijna een kind met de ex van Anna Liss, terwijl ze dus hartsvriendinnen waren/claimden te zijn.

1 like

Sofie ontkent toch dat ze fillers heeft?

Dan moet ze Mascha’s boek maar eens gaan lezen :rofl:

Dat ging alleen over lipfillers, ze zegt niks aan haar gezicht te hebben gedaan

Ja wellicht is dat zo. Ik volg Anna met veel plezier maar ik zie geen “ arm “ Leventje maar goed dat is social media natuurlijk :wink:

1 like

Nee Julius dat kindje is alweer bijna een half jaar oud.
Vind het zo vreemd ook dat geslijm hele tijd naar elkaar en love of my life. Bah je bent net uit elkaar je bent nog verliefd en hebt net een relatie inclusief 3 kleine kinderen achter de rug van 10 jaar (of meer)

9 likes

In de zomer 2018 ging Anna Liss van Michel (de vader van hun 3 kinderen) scheiden en binnen no time had de beste vriendin van Anna Liss (Kimberley Klaver) een relatie met Michel terwijl Anna Liss nog hoop had dat het allemaal wel goed kwam.

Eind vorig jaar was Kimberley dan toch in verwachting want ze had de pil weggedaan en dacht dat het nog best even kon duren, had niet verwacht dat het zo snel ging.

Terwijl Anna Liss super in de stress zat omdat ze uit het grote Vondelpark huis moest, nog een onderdak voor haar en haar kinderen moest vinden was Kimberley al erg in verwachting.

Nou Anna Liss moest uit het huis, toen binnen no time is Michel daar met Kimberley gaan wonen, terwijl ze daar flinke insta stories over plaatste met de kinderen erbij en poserend op insta stond in de door Anna Liss gestylde woning. Op Anna Liss haar kleed lag.

Zoiets was het dacht ik

33 likes

Ik snap sowieso niet wat die meiden in die Michel zien. Zo’n bijzondere man is het toch niet behalve Nouja hij is loaded

32 likes

:money_mouth_face:

6 likes

Bas?! Haha toen ik het vanochtend las stond er nog ‘Michel’

12 likes

Ze had een tijd geleden een filmpje gemaakt omdat ze opmerkingen kreeg dat haar jukbeenderen zo bol waren, of opgezet, zoals jij zegt. Maar ze liet foto’s zien dat ze die wangen al haar hele leven heeft. Wel heeft of had ze lipfillers maar dat is alweer een tijd geleden geloof ik. Iig ziet haar gezicht er nu al een hele tijd hetzelfde uit.

Precies dit ja. Op Insta werd er zelfs nog oproep gedaan door bijvoorbeeld Ginny Ranu dat ‘een vriendin’ met haar 3 kinderen op zoek was naar woonruimte omdat ze op straat werd/was gezet.

Ik gooi deze er ook nog even in. Toen ze samen wat gingen drinken want dat doe je als je geen vrienden bent.

14 likes

Zowel Michel en Kimberley zijn werkelijk schaamteloos. Die vent wil z’n zelf gekweekte nazaat niet eens onderhouden. Dan ben je het daglicht niet waard.
Je gaat mij ook niet wijs maken dat die twee niet al veel eerder hebben liggen batsen.

34 likes

Nou precies dit inderdaad. Ik geloof niet echt in de tijdlijn die zij schetste van ‘lange relatie en huwelijk > uit elkaar > scheiden > verliefd worden op een vriend van je, die toevallig net een time out heeft met zijn vrouw > 3 maanden later graag aan kinderen willen beginnen en dan meteen zwanger raken. Zonder samen te wonen oid.

29 likes

Ik blijf deze treffend vinden. Ik vond altijd al dat ze zon raar gezichtje had en ze ergens op leek maar kon het maar steeds niet plaatsen. Nu wel. :grimacing:

Pewdiepie stopt tijdelijk met youtube volgend jaar

1 like

Nou dat inderdaad, snap ook niet dat je zoiets al direct zou willen met iemand met heel veel bagage ik bedoel iemand die nog aan het uit elkaar gaan is met ex vrouw met 3 kleine kinderen.

Snap Kimberley dus ook niet dat je niet afknapt op iemand die zijn ex zo behandelt, dus dit kan haar ook overkomen

8 likes

Ook hoe Kimberley zo in hun huis staat te poseren met die tekst erbij echt doe niet zo respectloos

8 likes

Tokkie.

21 likes