Het andere Youtubers-/bloggerstopic #9

Van Emily?

Dat wijffie lijkt zo erg op een struisvogel

afbeelding

Goed lichaam, maar een kop als een vogel

12 likes

“Dit is m’n buikje in deze outfit” joe🙄

4 likes

Het gaat om de boodschap op haar arm vermoed ik:

12 likes

Het gaat op wat er op haar arm staat: fuck Harvey (weinstein)

2 likes

Haha die andere hand op die kont ook, alsof daar ook een baby in zit

16 likes

Ah oké, misschien ben ik te cynisch maar haar bestaan is nogal aandachtshoer, dus ik zie het vanuit haar vooral als zelfpromotie eigenlijk.

Het is niet alsof zij een filmcarriĂšre heeft, dus ook niks te verliezen.

1 like

Zo’n bizar verhaal he, wat een idioot van een vent. Hoe veel tijd zat er nou tussen scheiding van Annaliss en nieuwe baby met Kimberley op komst?

2 likes

Is de ex van Kimberley nog vrijgezel? Zo ja, dan moet Anna gewoon een Shania Twain-tje doen. Haar vriendin is er ook vandoor gegaan met haar man en Shania heeft toen een relatie gekregen met de ex van die vriendin. De nieuwe man van Shania is nog veel knapper ook.

34 likes

Haha go Shania!

2 likes

Ik vind echt iets van mensen die binnen enkele maanden een kind verwekken met een ander terwijl ze een gezin hebben. En het is niet positief. Edit: de boodschap die je daarmee aan je kinderen geeft

29 likes

Dit gaat daar ook over, maar is al een jaar geleden gepubliceerd.

2 likes

Ik vraag mij af of Anna Liss het wel echt zo financieel moeilijk heeft, ze rijdt wel rond in een vrij nieuwe auto, gaat toch vaak leuke dingen doe, heeft geld voor fillers etc

Ik vind haar wel echt leuk en ze lijkt mij ook echt een lief iemand.

Toch snap ik niet dat je dingen niet goed geregeld hebt in worst case scenario?

Kimberley vind ik echt niet leuk en zie ook haar regelmatig in de stories met de kinderen van Anna, krijg daar altijd beetje plaatsvervangende schaamte van. Die Michel had 1 maand na de scheiding al in zijn bio van insta een klavertjevier staan. Vind ik ook zo respectloos naar zijn gezin en naar Anna.

4 likes

Ik volg haar verder niet maar komen dat soort dingen dan niet door die barterdeals? Dat je wel in een nieuwe (lease?)auto rond kan rijden en lipfillers hebt (want gratis) maar dat dat dus geen geld in het laatje brengt waardoor je geen huis kan huren en boodschappen kan doen.

4 likes

Ik vind het wel grappig dat die ex in dat artikel Bas heet want zo heet de ex-man van Kimberley hahah.

20 likes

Ik zat net op Anna Liss haar instagram te scrollen en zij heeft er nog foto’s opstaan van de bruiloft van Kimberly en die ex-man. Maar nee hoor ‘wij zijn nooit vriendinnen geweest’.

2 likes

:woozy_face:

4 likes

:roll_eyes:

3 likes

Haha zo bizar. Die Kimberley haar zus had toen toch zelfs een keer heel pissed gereageerd op de haat richting Kimberley? Ook een comment in de trant van dat ze helemaal geen vriendinnen waren hOoR! Wow wat val je dan door de mand, zo dom.

9 likes

Hoezo staan hier alleen maar lovende reacties onder

Anna liss